نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 11:40

اقدام علیه سپاه موضوع جدیدی نیست/در زمین دشمن بازی نکنیم

میامی- امام جمعه میامی بابیان اینکه اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه موضوع جدیدی نیست، گفت: سال ها دسیسه و فتنه های دشمن علیه نیروهای مسلح در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی صبح دوشنبه در جمع اهالی رسانه و گروه‌های مردمی، ضمن بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب دشمن که منافع خود را در خطر می‌دید کوشید تا از طرق ممکن به جایگاه از دست رفته خود بازگردد لذا هر نقشه، فتنه یا دسیسه‌ای را به کار گرفته است، ابراز داشت: در جدیدترین تدابیر عناصر قدرت کشور را نشانه رفتند که این بار نیز تیرشان به هدف نخواهد خورد.

وی ضمن بیان اینکه با نگاهی به این چهار دهه عمر انقلاب به روشنی می‌توان دریافت که تروریستی خواندن‌ها اصلاً موضوع جدیدی نیست، افزود: در حافظه تاریخی مردم ایران نقش بسته که چه طور حاج قاسم سلیمانی داعش دست نشانده دشمن را از منطقه بیرون راند اما در مقابل آنها این سردار بزرگ دل‌ها را تروریست خوانده و به شهادت رساندند.

امام جمعه میامی ضمن بیان اینکه امثال این موارد سال‌ها به صورت عملی و رسمی در حال اجرا علیه سپاه پاسداران است، ابراز داشت: آمریکا به خواننده‌ای که بیست سال پیش سربازی خود را در سپاه گذرانده، اجازه ورود نمی‌دهد یا خبرنگاری را فقط به این عنوان که اسم و فامیل شبیه یکی از فرماندهان سپاه پاسداران است تحریم کرده و حسابش مسدود می‌شود.

عزیزی ضمن تاکید بر اینکه تصویب یا عدم تصویب اقدام پارلمان اروپا تأثیری در بهبود روابط خارجی و مناسبات بین المللی سپاه پاسداران نخواهد داشت، تصریح کرد: اینها سند توطئه‌ها و دشمنی‌هایی است که طی سنوات گذشته و در عصر کنونی علیه این نهاد انقلابی در حال اجرا هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 992403

مهمترین اخبار ایران و جهان: