نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 15:37

اعلام فراخوان شرکت در بیست و یکمین دوره جایزه قلم زرین

انجمن قلم ایران فراخوان شرکت در بیست و یکمین دوره جایزه قلم زرین را منتشر کرد. نویسندگان و ناشران تا نیمه اسفندماه فرصت دارند در این رویداد شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انجمن قلم ایران فراخوان شرکت در بیست و یکمین دوره جایزه قلم زرین را منتشر کرد. در فراخوان این جشنواره آمده است: بیستمین دوره جشنواره «قلم زرین» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، حفظ ارزش‌های والای اخلاقی دینی، رشد و شناسایی ادبیات هدفمند و ارزش‌مدار از اهالی فرهنگ برای شرکت در جشنواره دعوت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار منتشرشده در سال 1401 در زمینه‌های مجموعه داستان و رمان بزرگسال، مجموعه داستان و رمان کودک و نوجوان، شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان، پژوهش و نقد ادبی را به دفتر جشنواره ارسال کنند. بدیهی است ملاک داوری، سال انتشار اثر مندرج در شناسنامه کتاب خواهد بود.

بنابراین نویسندگان و ناشران حداکثر تا 15 اسفندماه جاری فرصت دارند. اثر خود را که در سال 1401 چاپ و منتشر شده است به دفتر جشنواره (به نشانی تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، نبش کوچه 44، پلاک 360؛ کدپستی 1436773883 ارسال کنند.

مراسم پایانی بیست و یکمین دوره جشنواره «قلم زرین» با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در روز 14 تیرماه سال آتی همزمان با روز ملی قلم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 955003

مهمترین اخبار ایران و جهان: