نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 17:08

رویداد «اتم» با هدف امیدآفرینی در کشور برگزار می‌شود

کرمانشاه- دبیر برگزاری رویداد اتم در کشور با اشاره به محوریت قرار گرفتن حل مسئله در این رویداد، گفت: رویداد «اتم» با هدف امیدآفرینی در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد فرهنگ ظهر سه شنبه در برنامه رویداد اتم که در سالن شهید علیمحمدی دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز در استان کرمانشاه و سینه ستبر ایران اسلامی شاهد فضای امیدآفرینی با حضور قهرمانانی بودیم که قلبشان برای ایران می‌تپد و وجودشان وقف خدمت و پیشرفت کشور عزیزمان است.

وی افزود: ای کاش آنچه را که امروز از اراده و تلاش جوانان در کرمانشاه دیدیم در جای‌جای کشور نمونه‌هایش را بیشتر به عالمیان و کسانی که القا می‌کنند که ما نمی‌توانیم نشان بدهیم و ثابت کنیم که ایرانی‌ها می‌توانند در همه عرصه‌ها به شکوفایی دست بیابند.

دبیر برگزاری رویداد اتم در کشور تصریح کرد: امروز همت جوانان این سرزمین را دیدیم که به تنهایی توانستند مسئله و یا مشکلی را از مردم حل کنند و باری از دوش انقلاب اسلامی بردارند و مایه امیدآفرینی شدند.

وی با اشاره به همت مسئولین و جوانان استان در برگزاری اولین رویداد اتم در کرمانشاه، گفت: بیش از ۴۰ روز جهادگران کرمانشاهی و دوستان جهادی امام رضایی (ع) در کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند و رویداد اتم را در استان کرمانشاه شکل دادند و اتفاق مبارکی را رقم زدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010591

مهمترین اخبار ایران و جهان: