نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 13:53

همراهی و اطاعت مردم از رهبری عامل موفقیت انقلاب است

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: همراهی و اطاعت مردم از امام و رهبری و ایثارگری و فداکاری آنها یکی از عوامل مهم دستیابی نظام اسلامی به موفقیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر پنج شنبه در آئین تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان انقلاب شهرستان دیر بیان داشت: اگر بعد از ۴۴ سال در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ایم، رهبری امام و مقام معظم رهبری در رأس کار و ایثارگری مردم نقش مهمی در خنثی کردن دسیسه‌های دشمن داشته است.

وی افزود: در دهه فجر باید از ایثارگری ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کنیم، به ویژه عزیزانی که در دوران سیاه خفقان قبل از انقلاب با بصیرت به صحنه آمدند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه همه شهدا از مقام والایی نزد خدا برخوردار هستند، عنوان کرد: شهدای انقلاب که در دوران قبل از انقلاب که دوران ظلم ستمشاهی بود به صحنه آمدند و در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام به شهادت رسیدند از جایگاه ویژه‌تری برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران از نظام اسلامی که حاصل خون آنها است پاسداری کنیم و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم.

شهرستان دیر در جریان پیروزی انقلاب دو شهید به نام‌های شهیده سمنبر عالی پور و شهید احمد حیدری و ۲۵ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014947

مهمترین اخبار ایران و جهان: