نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:35

انکار دستاوردها و تحریف راهبرد دشمن است

رامسر - یکی از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس راهبرد دشمن را برای براندازی تحریف و وارونه جلوه دادن و انکار دستاوردهای بزرگ دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبرنژاد در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در رامسر با تقدیر از حضور حماسی و باشکوه مردم اظهار داشت: شکوه ۲۲ بهمن افتخار و وحدت است و پس از ۴۴ سال مردم با همه توان، وجود و اعتقادات در این راهپیمایی شرکت کردند.

وی با عنوان این که جوانان دهه‌های مختلف جانفشانی و افتخارآفرینی کردند، گفت: حضرت امام راحل به اسلامیت و جمهوریت اعتقاد قلبی داشت و ایمان به خودباوری، جوانان و ایران اسلامی رمز موفقیت است.

وی با بیان این که ایران اسلامی در نانو تکنولوژی در مقام سوم جهان و در تکنولوژی و فناوری رتبه اول را دارد، گفت: نیروهای مسلح به معنای واقعی کلمه خودکفا هستند ودر تجهیزات، تولید فنون و توان رزم قدرتمند هستیم.

سردار اکبرنژاد با تاکید براین این که عزت انقلاب هیچ گاه فراموش شدنی نیست، راهبرد دشمن در براندازی انقلاب، تحریف و وارونه جلوه دادن و انکار دستاوردهای بزرگ و با عظمت ملت برشمرد و گفت: دشمن در صدد این است که جای جلاد را با شهید عوض کند و رسانه‌های غرب در صدد معرفی جلادان هستند.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: یکی از اهداف دشمن پیشگیری از تحول عظیم انقلاب اسلامی است که می‌داند اگر به نتیجه برسد ما ابرقدرت جهان هستیم، گفت: دشمنان دنیا از علم، قدرت و توانمندی ما وحشت دارند.

وی با عنوان این که مشکل ما مدیریت در داخل است، افزود: این درحالی که در عرصه دفاعی موشک‌های پر سونیک که فوق قدرت بوده را ساخته ایم و مردم با همه دشواری‌ها در مقابل دشمن و تحریم‌ها تسلیم نشدند که نشان می‌دهد حق جای باطل را گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033132

مهمترین اخبار ایران و جهان: