نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 12:30

امیر سیاری: انقلاب ریشه در دل مردم دارد و ملت ایران امروز نشان دادند انقلاب آسیب‌پذیر نیست

معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: ملت ایران امروز به خیابان آمدند تا نشان دهند که انقلاب آسیب‌پذیر نیست و این انقلاب ریشه در دل مردم دارد و انقلابشان را دوست دارند.

دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر و با تراکم بیشتری است و علتش این است که راهپیمایی امسال با آگاهی بیشتری صورت می‌گیرد.

وی افزود: نسل جدید با شرایط کشور آشنا هستند و رصد کردن و دشمن‌شناسی نسل جوان بالا رفته و نسبت به ترفندهایی که برای آسیب‌زدن به انقلاب توسط دشمنان اجرا می‌ شود، آشنایی بیشتری پیدا کردند. مردم امروز به خیابان آمدند تا نشان دهند که انقلاب آسیب‌پذیر نیست و این انقلاب ریشه در دل مردم دارد و مردم انقلابشان را دوست دارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار کرد: ما نسلی هستیم که انقلاب کردیم و جنگ تحمیلی را هم پشت سر گذاشتیم. وقتی که انسان یادش می‌آید چه جوان‌هایی در این مملکت برای دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشورمان جنگیدند و خون دادند تا کشورمان امروز این طور باشد، اشک در چشم های انسان حلقه می‌زند.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: واقعا امروز جای شهدا در کشور ما خالی است و مسئولیت ما زیاد است و جوانان باید بدانند که امروز آن‌ها باید این کشور را نگه دارند و باید پایشان را جای پای شهدایی بگذارند که در برابر دشمنان سینه سپر کردند. نسل جدید یادش نمی‌آید که ما چه کشیدیم تا انقلاب و این کشور به اینجا رسید و الان نوبت شماهاست و این امید ما را بیشتر می‌کند که می‌بینیم نسل جدید با افتخار و سربلندی و اعتماد به نفس در عرصه هستند.

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032932

مهمترین اخبار ایران و جهان: