نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 11:41

سلاجقه: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به کوری چشم دشمنان پشورتر برگزار شد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مردم همچنان پای نظام و انقلاب خودشان ایستاده‌اند و راهپیمایی ۲۲بهمن امسال به کوری چشم دشمنان پرشورتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به مناسبت ۲۲ بهمن با برپایی غرفه‌های متعدد زمینه ارتباط مستقیم مردم را با نماینده‌های وزارتخانه‌های مختلف فراهم کرد.

نمایندگان هر سه قوه در این محل حضور دارند و روند خدمات رسانی تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت.

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه حضور در غرفه مربوط به سازمان محیط‌زیست به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: نام دولت، دولت مردمی و انقلابی است و حضور مردم  رکن نظام است و حضرت امام (ره)، انقلاب را مبتنی بر حضور مردم بنیانگذاری کردند.

وی افزود: مسئولیت چیزی جز خدمت نیست و هرکسی در لباس خادم و مسئول قرار می‌گیرد بدون شعار باید در میدان عمل کنار مردم باشد. مردم هم وقتی احساس کنند مسئولین در راستای حل مشکلاتشان گام برمی‌دارند از آنها حمایت می‌کنند؛ اصولا ذات نظام ما خدمت به مردم است.

سلاجقه تصریح کرد: در پاییز امسال همه تیرهای دشمنان به سنگ خورد و تصورشان بر این بود که از طریق جوانان ما اقداماتی را انجام دهند ولی جوانان ما عرصه را بر دشمنان تنگ کردند. مردم همچنان پای نظام و انقلاب خودشان ایستاده‌اند و  راهپیمایی ۲۲بهمن امسال هم مثل سال‌های قبل به کوری چشم دشمنان پرشورتر برگزار شد.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032776

مهمترین اخبار ایران و جهان: