نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 09:24

دیدار خدام رضوی با بانوی جانباز ‌و مادر ۴ شهید در دزفول + تصاویر

خادمان ‌علی بن موسی الرضا(ع)‌ در دزفول، ‌سیما ملک‌فر بانوی جانباز موشکی هشت سال دفاع مقدس و مادر چهار شهید دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، مهمانی «زیر سایه خورشید» بهانه‌ای است  تا سفیران عشق به استان‌مان سفر کند و با خود طبقی سبز از عطر وجود خورشید هشتم بیاورند تا قدری دل‌های تنگمان آرامش گیرد و با هر بار شنیدن صلوات خاصه از صدای دلنواز خدامش، دل‌ها راهی حرم سلطان عشق و به پنجره فولادش گره بخورد.

با حضور کاروان خدام رضوی پیر و جوان، زن و مرد اشک و اشتیاق حال و هوای دلشان است و با زمزمه یا رضا دل‌های تنگ و بی‌قرارشان را مهمان حرم حضرت ثامن‌الحجج (ع) می‌کنند.

این روزها و این شب‌ها دل‌ها از حضور کاروان زیر سایه خورشید بارانی شده است و مردم استان خوزستان نگاهشان را همراه با دود اسپند و گلاب نثار کاروانی از عشق کرده  و با  فریاد یا ضامن آهو بدرقه راهشان می‌کنند.

در این باره  خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع)  همزمان با دهه کرامت به استان خوزستان شهرستان دزفول سفر کرده بودند که در دومین روز از حضور کاروان زیرسایه خورشیدخادمان حرم مطهر رضوی در دزفول، در منزل سیماملک‌فر بانوی جانباز موشکی هشت سال دفاع مقدس و مادرچهار شهید موشکی حضور و گفت‌وگو کردند و هدایای متبرک علی‌بن موسی الرضا(ع) را به  این مادر شهید و جانباز  موشکی هشت سال دفاع اهدا کردند.

خبرگزاری تسنیم با این مادر شهید دزفولی به گفت و گو پرداخته که در ادامه لینک این گفت و گو را مشاهده می کنید

 

  

همچنین در ادامه سفر خود خادمان آستان قدس رضوی با حضور در مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول و نیز شهدای مدافع سلامت حال و هوای گلزار شهدای دزفول را امام رضایی کردند.وعطر رضوی با حضور سفیران خورشید هشتم در مزار شهدای پیچید و حال و هوای خاصی به این فضا بخشیدند.

همچنین در ادامه در جشن تکلیف کودکان مسجد شهدای کربلا دزفول حضور پیدا کردند

   

همچنین در ادامه سفر دو روزه  کاروان معنوی «زیر سایه خورشید»  در چهارمین حرم اهل‌البیت(ع) در ایران آستان محمدی حضرت محمدبن موسی الکاظم(ع) ملقب به سبزقبا حضور یافتند.

  

انتهای پیام/735/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1238832

مهمترین اخبار ایران و جهان: