نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 11:58

انتصاب ۲ کردستانی به سمت سرمربی و مربی تیم های ملی بسکتبال کشور

سنندج- سرپرست ورزش و جوانان کردستان گفت: مربیان بادانش کردستانی در کسوت سرمربی و مربی هدایت تیم های ملی بسکتبال نوجوانان دختران و پسران زیر ۱۶ سال کشور را برعهده گرفتند.

آمنه غلام ویسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اعلام فدراسیون بسکتبال کشور کادر فنی تیم‌های ملی بسکتبال نوجوانان دختران و پسران زیر ۱۶ سال کشور معرفی شدند.

وی افزود: بر این اساس، با معرفی کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر زیر ۱۶ سال ایران «سروه ضرغامیان» مربی با دانش و توانای کردستانی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را عهده دار شد.

وی خاطرنشان کرد: ضرغامیان سال گذشته هدایت تیم دختران ملی پوش نوجوانان ایران را در مسابقات قهرمانی دسته B آسیا که به میزبانی اردن برگزار شد، برعهده داشت.

غلام ویسی اظهار کرد: اولین مرحله از اردوی جدید تیم ملی بسکتبال نوجوانان دختر زیر ۱۶ سال کشورمان با هدایت «سروه ضرغامیان» از روز جمعه دوازدهم خرداد در نهاوند آغاز شده و تا ۱۸ خردادماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: همچنین با اعلام و معرفی کادر فنی تیم ملی بسکتبال پسران زیر ۱۶ سال ایران «محمدرضا اسلامی» به عنوان سرمربی و «حامد سهراب نژاد» مربی شایسته و بادانش کردستانی نیز در کسوت مربی هدایت این تیم را برعهده گرفتند.

وی افزود: نخستین مرحله تمرینات تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ سال کشور با مربیگری «حامد سهراب نژاد» جهت اعزام به مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا و قهرمانی آسیا از روز پنجشنبه یازدهم خرداد در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1258476

مهمترین اخبار ایران و جهان: