نیوز سیتی!
18 آذر 1401 - 10:51

فیلم| تور اطلاعات سپاه برای اغتشاشگران/ بازداشت اعضای تیمی که به دیوارنگاره شهید سلیمانی جسارت کردند

عناصر تیمی که به دیوارنگاره شهید سلیمانی در کرمان جسارت کرده بودند توسط سازمان اطلاعات سپاه کرمان رصد، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عناصر تیمی که در اغتشاشات اخیر به دیوارنگاره شهید سلیمانی در کرمان جسارت کرده بودند توسط سازمان اطلاعات سپاه کرمان رصد، شناسایی و دستگیر شدند.

یکی از این اغتشاشگران که اقدام به پاره کردن و آتش زدن دیوارنگاره شهید سلیمانی کرده بود، با اشاره به اینکه شبکه‌های بی بی سی و اینترنشنال را دنبال می‌کردم، اظهار داشت: در این شبکه‌ها فراخوان می‌دادند و مردم را برای رفتن به خیابان تشویق می کردند؛ من هم تشویق شدم که به خیابان بروم و کارهایی را که نشان داده بودند، اجرا کنم.

وی با بیان اینکه از خانه با دوستم تماس گرفتم که برویم خیابان، یکی دیگر از دوستانم نیز با ما تماس گرفت که من هم می‌آیم، گفت: سه نفری رفتیم میدان مشتاق و اول خیابان شریعتی از داروخانه قرص اعصاب گرفتیم و مصرف کردیم.

این اغتشاشگر، ادامه داد: به سمت میدان آزادی رفتیم؛ آنجا چند تا از بچه‌ها داشتند مواد مخدر "گل" مصرف می‌کردند که ما هم مصرف کردیم.

وی با بیان اینکه چهارراه بین جمعیت ایستاده بودیم؛ هرکس چیزی می‌گفت و عده‌ای می‌خواستند که دیوارنگاره شهید سلیمانی را پاره کنند، افزود: به دوستم میلاد گفتم که جلوی آنها را بگیرد و خودم از روی داربست بالا رفتم.

این اغتشاشگر، با اشاره به اینکه جمعیتی که آنجا بودند با سوت، دست و کف از پشت سر من را تشویق می‌کردند، گفت: میلاد ‌سلاح سردی را به من داد و با آن مشغول به پاره کردن بنر حاج قاسم شدم.

وی با بیان اینکه بعد از آن روی بنر بنزین ریخته و آن را آتش زدم، افزود: همان موقع ماموران رسیدند و همه فرار کردیم.

این اغتشاشگر با ابراز اینکه از هم سن‌های خودم خواهش می‌کنم که تحت تاثیر اتفاقات قرار نگیرند چرا که دیر یا زود همه دستگیر می‌شوند و شاید‌ اتفاقات بدتری برای آنها بیفتد، گفت: جوانان بدانند با تصمیمات الکی که در یک لحظه به خاطر جو جمعیت می‌گیرند فقط زندگی خودشان را خراب می‌کنند.

استان کرمان , سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , اغتشاشات 1401 ,

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 902232

مهمترین اخبار ایران و جهان: