نیوز سیتی!
08 آذر 1401 - 17:07

انهدام باند قاچاق سلاح های جنگی و شکاری در اصفهان

اصفهان - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره قاچاق سلاح و کشف ۳۷ عدد اسلحه جنگی و شکاری با ۶۵۰ عدد فشنگ مربوطه در بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: به دنبال تحرکات گروه‌ها و شبکه‌های معاند و ضد انقلاب برای ایجاد آشوب و نا امنی در کشور از طریق قاچاق سلاح و توزیع آن در بین اراذل و اوباش، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در یک اقدام هوشمندانه موفق شدند اعضای باندی که در زمینه قاچاق سلاح‌های جنگی و شکاری فعال بودند را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و رصد تحرکات این باند سرانجام مخفیگاه آنان را در یکی از مناطق شهر اصفهان شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی محل سکونت آنان را به محاصره در آورده و در یک عملیات منسجم و ضربتی تمامی اعضای این باند را پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کنند دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۳۷ قبضه سلاح شامل ۱۰ قبضه اسلحه جنگی و ۲۷ قبضه اسلحه شکاری موسوم به شورشی به همراه ۴۵۰ فشنگ جنگی و ۲۰۰ فشنگ شکاری کشف شد.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه انهدام باند مذکور قطعاً جلوی وقایع ناگواری که با استفاده از این سلاح‌ها ممکن بود رخ دهند گرفته شد گفت: به لطف خداوند متعال، همکاری و مشارکت مردم و هوشمندی و اشرافیت بالای مأموران پلیس استان نقشه شوم دشمنان نظام اسلامی برای نا امن کردن شهر اصفهان ناکام ماند و از همین جا به همه کسانی که در فکر برهم زدن امنیت و آرامش مردم هستند هشدار می‌دهم که بدانند برخورد پلیس با آنان قاطع، سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 888632

مهمترین اخبار ایران و جهان: