نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 23:15

کشف ۵۰ کیلو موادمخدر در نقطه صفر مرزی گرمی/۳ نفر روانه زندان شدند

گرمی- فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر در عملیات مرزبانان هنگ گرمی در نقطه صفر مرزی کشف و ضبط شد.

سردار سیدشاهین اسمعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرزبانان با اجرای طرح انسداد نوار مرزی و با استفاده از دوربین‌های اپتیکی و الکترونیکی و با کسب اخبار مردمی متوجه حضور تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر در مناطق مرزنشین منطقه شدند.

وی با بیان اینکه پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ تلاشی جهادی و ایثارگونه و اراده ای پولادین دارد، گفت: مرزداران در این عملیات موفق شدند تعداد ۳ نفر از قاچاقچیان که قصد انتقال مواد مخدر به آنسوی مرز را داشتند را دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل بیان کرد: مقدار ۵٠ کیلوگرم مواد مخدر و همچنین مقادیری قابل توجهی قرص غیرمجاز را کشف کنند که با تشکیل پرونده قضایی متهمین راهی مراجع قضایی شدند.

سردار اسمعلی ادامه داد: یکی از اولویت‌های اساسی نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جلوگیری از گسترش مصرف آن در بین جوانان است که در این راستا در استان اقدامات بسیار قابل توجهی توسط مسئولان نیروی انتظامی در حال انجام است.

وی افزود: مرزبانان این استان شبانه روز با هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر داشته و نسبت به هرگونه ورود و خروج و مبارزه با مواد مخدر حساس بوده و با افراد خاطی به جد برخورد می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1006176

مهمترین اخبار ایران و جهان: