نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 16:53

امام جمعه کرمان: «سپاه» کانون تربیت مردان بزرگی همچون «قاسم سلیمانی» است/ انقلاب اسلامی زمینه‌ساز اجرای احکام الهی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: سپاه پاسداران کانون تربیت مردان بزرگ و بزرگوار در تاریخ است و این نهاد مقدس شخصیت‌ها و فرماندهان عالی رتبه‌ای را در دوران هشت‌سال دفاع مقدس تربیت و تحویل این کشور داد که در دنیا بی‌سابقه است و سند پاکی و طهارت آن شهدای عظیم‌الشانی مانند شهید حاج‌قاسم سلیمانی است و معلوم است به این سپاه ناپاکان و خبیثان اهانت می‌کنند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در آیین نماز جمعه این هفته کرمان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت:  در ۴۴ سال قبل در چنین روزهایی ملت شهید پرور انقلاب اسلامی هنگامه‌ای به‌پا کرد و این انقلاب را در دنیای پر تلاطم به پیروزی رساند.

 امام جمعه کرمان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای فراوانی دارد از جمله و یکی از این دستاوردها این است که انقلاب موفق شد تا توده‌های مردم را در رکاب امام عظیم‌الشأن بسیج کند تا انقلابی را به این بزرگی رقم بزنند که بعد از انبیاء الهی و ائمه اطهار(ع) در جامعه بشری سراغ ندارید.

 علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: ده‌ها و صدها انقلاب در دنیا اتفاق افتاده اما هیچ‌کدام به گرد این انقلاب نمی‌رسد، زیرا صاحب این انقلاب مردم فهیم و عزیز وعظیم‌الشأن که هم تصمیم‌سازان وهم تصمیم‌گیران آن هستند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: مردم با پیروزی نقلاب شکوهمند اسلامی موفق شدند عبودیت شیطان و طاغوت را در هم شکنند و جامعه را وارد درگاه مقدس عبودیت خدا کنند.

وی با اشاره به اینکه صاحب این انقلاب مردم هستند، خطاب به مسؤولان بیان کرد: دولتمردان هرچه در توان دارند کمک کنند تا مردم در زمینه معیشت خود دغدغه و نگرانی نداشته باشند، زیرا مردم‌ با ایثار و گذشت وعده الهی را تحقق بخشیدند و بستر تحقق واقعی حکومت جهانی امام زمان را فراهم کردند.

علیدادی‌سلیمانی افزود: قبل از انقلاب ، نظام جمهوری اسلامی ایران دو‌قرن تحت تاثیر قدرت‌های بزرگ قرار گرفته بود که در آن به تاخت‌و‌تاز می‌پرداختند و استقلال آن مورد هجمه قرار داشت و مسؤولان وقت مملکت مورد تحقیر و اهانت از سوی قدرت‌های بزرگ قرار می‌گرفتند، اما با پیروزی انقلاب این کشور استقلال خود را با کمک مردم و رهبری امام راحل پیدا کرد و اصالت ایران مقتدر در تاریخ کشور در سایه اسلا م و جمهوری اسلامی برگردانده شد.

امام جمعه کرمان گفت : بستر اجرایی شدن احکام الهی در این مملکت یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، زیرا بدون شک در این کره خاکی هیچ کشوری نیست که ادعا کند در سایه جمهوری اسلامی به غیر از. ایران احکام اسلامی را پیاده کرده است

. علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: ایجاد نهادهای مقدسی که فرزندان طیب و پاک این انقلاب هستند یکی دیگر از دستاوردهای این انقلاب است که یکی از این نهادهای مقدس سپاه پاسداران قدرتمند و وظیفه‌شناس و مجاهد فی سبیل‌الله است.

 علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه دشمنان نسبت به سپاه عصبانی هستند، گفت: سپاه پاسداران کانون تربیت مردان بزرگ و بزرگوار در تاریخ است و این نهاد مقدس شخصیت‌ها و فرماندهان عالی رتبه‌ای را در دوران هشت‌سال دفاع مقدس تربیت و تحویل این کشور داد که در دنیا بی‌سابقه است.

 امام جمعه کرمان عنوان کرد: سپاه پاسداران که سند پاکی و طهارت آن شهدای عظیم‌الشانی مانند شهید حاج‌قاسم سلیمانی است و معلوم است به این سپاه ناپاکان و خبیثان اهانت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ همیشه نور و ظلمت و تاریکی با یکدیگر درگیر بوده‌اند و چهره‌های ظلمانی به چهره‌های نورانی حمله می‌کردند و می‌کنند، افزود: اروپایی‌های ظالم دنبال ظلم و چپاول ثروت‌های مردم دنیا هستند به همین دلیل به سپاه حمله می‌کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: هرچه حمله‌ها، هجمه‌ها و اهانت‌ها به سپاه بیشتر شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در نگاه مردم به‌ویژه مظلومان جهان عزیزتر و محبوب‌تر می‌کند

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1017132

مهمترین اخبار ایران و جهان: