نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 14:13

آغاز ثبت نام اصحاب رسانه برای حضور در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

کرمانشاه- دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام اصحاب رسانه برای حضور در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه خبر داد.

محمد جواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فجر از ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ با شعار «امید؛ اخلاق؛ آگاهی بخشی» در سینماهای آزادی؛ فرهنگ و بیستون کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت برخی از دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود در مجموع ۱۶ فیلم سودای سیمرغ به نمایش در خواهد آمد.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این دوره بلیت فروشی فقط در بستر اینترنتی بوده و به هیچ وجه امکان فروش حضوری وجود ندارد و هنردوستان برای تهیه بلیت باید به سایت گیشه هفت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بر اساس تأکیدات و نگاه ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به اهالی فرهنگ و رسانه در این دوره یک سینما با عنوان سینمای رسانه نامگذاری شده است.

کنجوری بیان کرد: ثبت نام اصحاب رسانه برای حضور در دهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه از امروز آغاز و تا پایان روز ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امکان تمدید وجود ندارد.

وی ادامه داد: رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری استان می‌توانند حداکثر نام ۲ خبرنگار و عکاس را برای حضور در این جشنواره اعلام کنند.

کنجوری گفت: فرم ثبت نام اینترنتی آماده شده و عکاسان و خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به سامانه به آدرس اینترنتی www.yun.ir/fajr41 ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه، گفت: برای خبرنگاران و عکاسانی که در این سامانه ثبت نام کنند کارت ویژه صادر می‌شود و آنان می‌توانند با ارائه این کارت در سالن ویژه‌ای که در محل نمایش فیلمهای جشنواره برای اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده است همراه با تماشای فیلم به فعالیت رسانه‌ای خود نیز بپردازند.

کنجوری در خاتمه گفت: تلاش شده است که پس از نمایش برخی از فیلم‌ها نشست نقد و بررسی با حضور کارشناسان و اهالی رسانه در محل سینمای رسانه برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012832

مهمترین اخبار ایران و جهان: