نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 16:56

اروپایی‌ها سیلی محکمی از سپاه پاسداران خورده اند

امام جمعه تربت حیدریه گفت : اروپایی‌ها در اغتشاشات اخیر سیلی محکمی از سپاه پاسداران و نیروهای نظامی ایران خورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام سید محمد معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان تربت حیدریه، با محکوم کردن اقدام اخیر اروپایی‌ها مبنی بر تروریستی خواندن نهاد انقلابی سپاه، گفت: این اقدام هیچ وجاهت قانونی ندارد و حرکت مضحکانه آنها بدان خاطر است که در اغتشاشات اخیر سیلی محکمی از سپاه پاسداران و نیروهای نظامی ایران خورده‌اند.

وی تصریح کرد: طبق ماده ۳۹ سازمان ملل تعیین و اعلام گروههای تروریستی بر عهده شورای امنیت است و اینکه چند دولت دست به دست هم بدهند تا یک نهاد را تروریستی اعلام کنند در حیطه اختیارات آنها نیست.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: نادان های اروپایی بدانند سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای نظامی ما محبوب مردم هستند و این در حالی است که در هیچ جای دنیا نیروی نظامی‌شان محبوب مردم‌شان نیست، اما در ایران نیروهای نظامی مورد احترام مردم هستند.

حجت الاسلام معلمی اضافه کرد: مردم نشان دادند هرکدام یک سپاهی و انقلابی‌اند و این لباس سبز نماد عزت و افتخار ما است و با توجه به اینکه نماز جمعه بعنوان میعادگاه هفتگی انقلاب و امام جمعه بعنوان سخنگوی مردم است با لباس مقدس سپاه حاضر می شویم تا به دنیا بفهمانیم سپاه جزئی از بدنه مردم است و هرگز دست از حمایت این نهاد انقلابی برنخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: پاسخ اقدام مذبوحانه دشمنان را به مانند گذشته خواهیم داد و این بازیگران مفلوک به زباله دان تاریخ می پیوندند.

امام جمعه تربت حیدریه در بخشی دیگر از خطبه ها با انتقاد از برخی موانع و سنگ اندازی های پیش روی تولید، گفت: روزانه چندین نفر به دفتر ما مراجعه می کنند و از بروکراسی های اداری گلایه دارند و همین باعث می شود سرمایه گذار بعد از دو سال خسته شده و سرمایه خود را در جایی دیگر هزینه کند.

عدم همکاری و سخت گیری بانک ها، بروکراسی‌های اداری، جریمه های تاخیر و سودهای بالای بانکی، عدم تخصیص منابع برای تسهیلات کسب و کارها و کارگاههای زود بازده، تعطیل کردن کارگاههای تولیدی به بهانه گاز، هزینه های بالای حمل و نقل، سخت گیری در واگذاری زمین و تغییر کاربری در مجموع زنجیره ای از سخت گیری های بی موردی است که حجت الاسلام معلمی به آن اشاره داشت.

وی افزود: متاسفانه امروز دام مولد به مسلخ می‌رود و چرا باید دامدار و کشاورز برای تولید مواد دامی و کشاورزی آنقدر زجر بکشد که دام خود را بفروشد و بجای آن در مشهد خانه بخرد، ادامه این وضعیت باعث بحران می شود.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1017141

مهمترین اخبار ایران و جهان: