نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 16:42

اردوی راهیان پیشرفت در بوشهر برگزار شد

بوشهر- کارکنان و استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با حضور در اردوی راهیان پیشرفت با هدف پیوند صنعت و دانشگاه از مؤسسه صنعتی- دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارکنان و استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ظهر چهارشنبه با حضور در اردوی راهیان پیشرفت با هدف پیوند صنعت و دانشگاه از مؤسسه صنعتی-دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بوشهر دیدن کرده و ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و توانایی‌های این مؤسسه، جلسه تبادل نظر و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی با حضور جانشین مدیرعامل مؤسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بوشهر برگزار شد.

جانشین مدیرعامل مؤسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بوشهر گفت: مؤسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بوشهر در ساخت شناور، تعمیر و بازسازی اساسی فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: ظرفیت خوبی در جهت ایجاد اشتغال پایدار در استان بوشهر وجود دارد و باید با توسعه آموزش‌های علمی و مهارتی این ظرفیت به خوبی پوشش داده شود.

جانشین مدیرعامل مؤسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه بوشهر اعلام کرد: ما ارتباط علمی زیادی با مؤسسات دانشگاهی داریم چرا که نیاز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مؤسسه را از دانشگاه تأمین می‌کنیم.

وی افزود: امروزه تمام مراحل از طراحی گرفته تا ساخت شناورها در داخل بوسیله دانش مهندسان کشور انجام می‌دهیم و وابستگی صنایع دفاعی کشور به خارج را به صفر رسانده‌ایم.

اردوی راهیان پیشرفت در بوشهر برگزار شد

مسئول کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر الزهرا ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان این مؤسسه، از زحمات شبانه روزی کارکنان مؤسسه دریایی شهید محلاتی قدردانی کرد و اظهار داشتند: کارهای شما قابل تقدیر است.

فریبا خیرخواه زاده اضافه کرد: دانشگاه و صنعت در دنیای امروز دو نهاد کلیدی برای رشد و شکوفایی اقتصادی جامعه هستند که امروزه لزوم ایجاد چنین ارتباط و تعاملی بین این دو نهاد حیاتی، بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است.

اردوی راهیان پیشرفت در بوشهر برگزار شد

مسئول کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران امام خامنه ای گفت: با اعتقاد به اصل ما می‌توانیم مجموعه مؤسسه صنعتی - دریایی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه توانسته است علیرغم همه تحریم‌ها و مشکلات طاقت فرسا به همه جهان نشان دهد با ساخت شناورهایی که صفر تا صد را با انگیزه و اعتقاد به خدا و ابزارهای داخلی طراحی، اجرا و به آب اندازند.

محمود حیدریه ابراز کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ظرفیت بالایی دارد که تلاش می‌کنیم با بهره گیری از این ظرفیت عظیم تکنسین مورد نیاز صنایع استان را تأمین و مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی را رفع کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013241

مهمترین اخبار ایران و جهان: