نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 12:45

نطق نمایندگان مجلس| امنیت منطقه غرب‌آسیا مدیون سپاه است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در نطق میان‌دستور به اقدام اروپایی‌ها علیه سپاه، وضعیت اینترنت، هتک حرمت قرآن توسط برخی کشورهای اروپایی و... اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 11 بهمن در نطق میان‌دستور به اقدام اروپایی‌ها علیه سپاه، وضعیت اینترنت، هتک حرمت قرآن توسط برخی کشورهای اروپایی و... اشاره کردند.

سپاه موجب قوام مرزهای کشور است

حجت الاسلام محمد صفری‌ملک‌میان نماینده مردم رودسر و املش در نطق میان دستور خود ضمن محکومت اقدام اروپایی ها در هتک حرمت قرآن اظهار کرد: جریان استکبار بداند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ و عقاید مردم دارد.

وی افزود: سپاه یک گروه شبهه نظامی نیست که برای آن توطئه چینی کنید؛ سپاه در ایران همان ارتش است. این سپاه نه تنها موجب قوام مرزهای ایران می باشد بلکه امنیت منطقه مدیون رشادت های سپاه است.

نماینده مردم رودسر و املش خطاب به قوای سه گانه و نهادهای حاکمیتی خاطر نشان کرد: بدانید برای این انقلاب هزینه ها شده است، سلیمانی های و رجایی ها برای آن هزینه شده است.

مردم پس از جشن 44 سالگی انقلاب فهمیدند که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی کند

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز در نطق میان دستور خود ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب اظهار کرد: به لطف خدا 44 سالگی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم و سرود عزت و افتخار و آمریکا هیچ غلطی نکرد و نمی تواند کند. زمانی که آمریکا صدام را به جنگ با ایران وادار کرد، شیر بچه های ایران آن را به کابوس 8 ساله مبدل کردند، همه فهمیدند که آمریکا نمی تواند هیچ غلطی کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خاطر نشان کرد: پس از ناکامی فته های 78 و 88 همه دیدند که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی کنند. ایران و انقلاب اسلامی نماد هوشمندی و خودباوری است؛ انقلاب اسلامی زیباترین و عاشقانه ترین رویداد آخرالزمانی دنیاست که زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است. ساده‌لوحان و منافقان نمی‌توانند عظمت انقلاب را درک کنند و دائماً نق می‌زنند. برخی نمایندگان صدای ضدانقلاب در مجلس شده‌اند و به گونه‌ای سخن می‌گویند که علامه دهر شده اند فکر می کنند اگر جای رئیس‌جمهور بودند همه مشکلات را حل می‌کردند و همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1009641

مهمترین اخبار ایران و جهان: