نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 20:34

اقدام پارلمان اروپا از استیصال و ناکامی از اغتشاشات اخیر است

قم- مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دربیانیه ای با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران آن را ازسر استیصال و ناکامی درحمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر ایران برشمردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

پارلمان اروپا که خود از بانیان و حامیان تروریسم و داعش هستند، نام سپاه پاسدان انقلاب اسلامی، قهرمان و آزادیخواه حامی آزادیخواهان و مظلومین و مستضعفین عالم و ضد تروریسم وتکفیر و نابودکننده تروریسم وتکفیر و داعش را در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است قرار داده است و بار دیگر عناد و کینه‌ورزی پارلمان اروپا حامی استکبار و استبداد و استعمار و صهیونیزم علیه نظام اسلامی نمایان شد.

اقدام ددمنشانه پارلمان اروپا به عنوان حامی عملی تروریسم که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی رسمی و ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است.

مبارزه با گروه‌ها و گروهک‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد که در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده است.

ملت‌های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان و مستضعفان جهان در سال‌های اخیر شاهد اقدامات ماندگار و آغاز جدی و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران قهرمان انقلاب اسلامی در مقابله با تروریسم وحشی داعش، بوده‌اند و بر نقش ایران در سرکوب تروریسم در منطقه واقف هستند.

بی شک پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه پارلمان اروپا با عنوان (فهرست گروه‌های تروریستی) ناشی از استیصال و تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا و صهیونیزم علیه جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی وامت اسلامی و مستضعفان عالم و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی و نامتعارف و غیر دیپلماتیک پارلمان اروپا در پیشنهاد قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست خودساخته و بی اعتبار سازمان‌های تروریستی، اعلام می‌دارد که منسجم‌تر از گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و ملت‌های مقاوم علیه تروریسم و استکبار، از امنیت و آرامش مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی و ثبات منطقه حراست و صیانت می‌نماید.

و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین

منبع: مهر
شناسه خبر: 991441

مهمترین اخبار ایران و جهان: