نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 12:40

ناظمی: پیروزی مقابل عمان اعتماد به نفس جوانان را بالا برد/ باشگاه‌ها تیم ملی را درک کنند

سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: 2 بازی تدارکاتی و 2 برد مقابل میزبان به ارتقای اعتماد به نفس بازیکنان کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین ناظمی در پایان اردوی یک هفته ای تیم ملی فوتبال جوانان ایران در کشور عمان، اظهار داشت: خوشبختانه برگزاری چنین اردوهای تدارکاتی با انجام بازی های مناسب، باعث شناخت کامل تر کادر فنی از تیم می شود. ما نیاز به چنین دیدارهایی داریم تا قبل از برگزاری جام ملت‌های آسیا در کشور ازبکستان به اوج پختگی برسیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص عملکرد این تیم تصریح کرد: 2 بازی تدارکاتی و 2 برد مقابل میزبان به ارتقای اعتماد به نفس جوانان تیم ملی کمک کرد. واقعا باید از حمایت‌های فدراسیون فوتبال تشکر کنم. میرشاد ماجدی هم به عنوان رئیس کمیته جوانان حضور داشت و از نزدیک دید که چه تلاش‌هایی در حال انجام است.

ناظمی گفت: تیم ملی جوانان ایران حدود 2 ماه دیگر باید بازی های مهمی را در مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار کند. این دیدارها که در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و اهمیت خیلی زیادی برای تمام فوتبال ایران دارد. بازیکنان فعلی جوانان سرمایه‌های کشور هستند. اگر حمایت‌های فدراسیون فوتبال ادامه پیدا کند، باشگاه‌ها شرایط ویژه ما را درک کنند و بازیکنان دعوت شده به تیم ملی جوانان را در اختیارمان قرار دهند، مشکلی نداریم.

وی افزود: نیاز ویژه به کامل شدن تیم جوانان داریم تا با تمام توان به سراغ تیم های آسیایی که سرمایه گذاری زیادی در رده‌های پایه کرده‌اند انجام دهیم. من قول می‌دهم اگر حمایت‌های کاملی از این تیم شود راه برای رسیدن به جام جهانی نیز فراهم خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 915441

مهمترین اخبار ایران و جهان: