نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 23:04

۳۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس اصفهان اسکان یافتند

اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بود و رتبه دوم اسکان فرهنگیان کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی منتجب در خصوص اسکان مسافران در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: مطابق با بخشنامه اسکان نوروزی، ۱۲ فروردین‌ماه پایان اجرای این طرح است.

وی با اشاره به میزبانی بیش از ۱۴ هزار میهمان نوروزی در آخرین روز فعالیت ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان، ادامه داد: در یازدهمین روز از نوروز نیز پذیرش میهمانان اصفهان صورت گرفت و در زمان مقرر پایان اسکان، فضاهای مورداستفاده تحویل گرفته شد تا برای آغاز فعالیت مدارس آماده‌سازی شوند.

منتجب خاطرنشان کرد: کلاس‌های درسی که به اسکان نوروزی تخصیص داده‌شده بودند به حالت اولیه بازگشته و ضدعفونی شده تا در روز ۱۴ فروردین‌ماه پذیرای دانش آموزان اصفهانی باشد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان بابیان اینکه این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بوده است، خاطرنشان کرد: استان اصفهان رتبه دوم اسکان فرهنگیان در کشور را کسب کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1123585

مهمترین اخبار ایران و جهان: