نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 18:49

همراه‌سرای بیمار در حاشیه بیمارستان‌های استان سمنان دایر شود

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه می‌بایست درد و رنج همراهان مسافر که در استان دچار حادثه شدند کاهش یابد، گفت: همراه سرای بیمار در حاشیه بیمارستان‌های استان دایر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه تغییر استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری رویکردی که طی سنوات اخیر به طور جد دنبال می‌شود، ابراز داشت: ایجاد جاذبه یکی از مواردی که برای تحقق این آرمان می‌تواند کمک کننده باشد.

وی ضمن بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب به مسافران دیگر راهکاری که خوشبختانه با انسجام خوب دستگاه‌ها به خوبی در سطح استان انجام می‌شود، افزود: عملکرد مجموعه افراد عضو ستاد خدمات سفر می‌تواند ضمن ارائه خدمات بهتر به مسافران و زائران به ایجاد جاذبه برای مقصد گردشگری استان نیز منتهی شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی دیگر آیتمی بود که به ویژه در پیک سفر ایام تعطیلات عید نوروز در معرفی جاذبه‌های استان نقش مؤثر داشته است، ابراز داشت: این نمایشگاه‌ها ضمن معرفی آثار هنرمندان به فروش محصولات صنایع دستی نیز کمک کرده است.

هاشمی ضمن بیان اینکه سمنان از جمله استان‌های پر تصادف در سطح کشور شناخته شده است، تصریح کرد: حوادث ترافیکی از جمله معضلاتی که ناخواسته در طی سفر گریبان گیر همراهان می‌شود و این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های ذی ربط بکوشند تا رنج بیمار و همراهان در تأمین هزینه‌های تحمیلی کاهش پیدا کند.

وی بابیان اینکه همراه سرای بیمار می‌بایست در حاشیه بیمارستان‌های استان سمنان دایر شود، افزود: این مهم می‌تواند خاطره تلخ سفر را برای همراهان تسهیل کرده و به معرفی سمنان به عنوان استان مقصد گردشگری کمک کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178641

مهمترین اخبار ایران و جهان: