نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 17:21

مردم خواهان برخورد جدی با مسببان مسمومیت‌ها در مدارس هستند

کرمان – امام جمعه جیرفت گفت: مردم خواهان برخورد جدی با مسببان مسمومیت‌ها در مدارس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم ا در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) و توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: مسجد، جایگاه رفیعی در اسلام دارد و متأسفانه امروزه کارکردهای مهمی مانند عبادی، سیاسی، تصمیم‌گیری نظامی و … را که در زمان پیامبر (ص) داشت، را ندارد و باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی شود.

خطیب نمازجمعه جیرفت با اشاره به ورود رسانه‌های داخلی و خارجی به موضوع مسمومیت‌های اخیر دختران، بیان کرد: کسانی که از موضوع مسمومیت‌های دختران، سوءاستفاده می‌کنند باید طبق قوانین جمهوری اسلامی محاکمه و به سزای اعمال ننگین‌شان برسند.

وی عنوان کرد: علت اینکه مقام معظم رهبری با صراحت فرمودند که سوءاستفاده کنندگان از مسئله مسمومیت دختران، نباید عفو بشوند، این است که هدف این جنایات، دانش آموزان بیگناه و خصوصاً دختران هستند و دشمن درصدد است از دانش آموزان و دانشجویانی که با دشمن در اغتشاشات اخیر، همراهی نکردند، انتقام بگیرد.

حجت الاسلام تارم ایجاد احساس ناامنی حضور فرزندان در مدرسه برای خانواده را نقشه دوم دشمن دانست و اظهار کرد: چون خانواده، نهاد تربیتی در جامعه هست، پس احساس ناامنی برای خانواده هم خطرناک است و هرکسی در این احساس ناامنی، نقش داشته باشد باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084785

مهمترین اخبار ایران و جهان: