نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 14:15

اجمالی/ مسؤولان متواضعانه در جهت حل مشکلات مردم اقدام کنند

امام‌ جمعه موقت اصفهان گفت: مشکلات اداری مردم را باید حل کنیم و وقتی کسی به اداره مراجعه می‌کند مسؤول باید متواضعانه رفتار کند و مشکل را بررسی و راهکار ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، امام‌ جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: یکی از وظایف و حدود ما که باید به آن توجه کنیم، گرامیداشت انقلاب شکوهمند و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی افزود: نجات از طاغوت به معنای نجات از همه سختی‌ها نیست، بلکه نجات از فشارها و کارهای حرام طاغوت است که این مورد را می‌توان از ایام الله دریافت کرد وبه همین خاطر، امام خمینی، ۲۲ بهمن را یوم‌الله نامیدند. 

 مهدوی با اشاره به شهادت امام موسی بن جعفر(ع) در هفته پیش رو، خاطرنشان کرد: ائمه ما به خصوص امام هفتم، شیعیان را به مبارزه با طاغوت سوق می‌دادند و می‌گفتند مؤمن نباید به زنده ماندن طاغوت راضی باشد.
 
امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: ارتباط با دشمن نباید باعث سست شدن در شعار شود و اگر حاکمیت کسی به حاکمیت ائمه وصل شود مرضی پروردگار است و در غیر این حکومت او طاغوت است.

وی افزود: بعد از اعتقاد به ولایت پروردگار، اعتقاد به ولایت پیامر و ائمه و منسوبین از طرف آن‌ها واجب است و همچنین بعد از آن اطاعت از مراجع تقلید که ائمه آن‌ها را حجت بر شما قرار داده‌اند لازم می‌شود.

 مهدوی ضمن قدردانی از مسؤولانی که شبانه روز خدمت می‌کند، اذعان داشت: مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی فراوانی دارند ولی با عفت کلام رفتار می‌کنند و اهل مدارا هستند؛ وظیفه ما و همه خدمت کردن به مردم است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی مربوط به مسائل خارجی مانند تحریم است ولی مشکلات اداری مردم را باید حل کنیم؛  وقتی کسی به اداره مراجعه می‌کند مسؤول باید متواضعانه رفتار کند و  مشکل را بررسی و راهکار ارائه دهد.

در حال تکمیل....

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031485

مهمترین اخبار ایران و جهان: