نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 17:34

سفیر رژیم صهیونیستی به مراکش باز می‌گردد

منابع عبری اعلام کردند که سفیر رژیم صهیونیستی در مراکش که چند ماه پیش در پی طرح اتهاماتی در زمینه تجاوز جنسی به تل‌آویو فراخوانده شده بود، در روزهای آینده به رباط بازخواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه مراکشی هسبریس گزارش داد که «دیوید گوفرین» سفیر رژیم صهیونیستی در رباط که ماه سپتامبر ۲۰۲۲ در پی طرح برخی اتهامات در زمینه تجاوز جنسی مجبور به ترک مراکش شده بود، در ماه آینده به این کشور بازخواهد گشت.

در آن زمان در پی طرح اتهامات غیر اخلاقی علیه سفیر رژیم صهیونیستی در رباط، وزارت خارجه این رژیم وی را به تل‌آویو فراخوانده بود.

بنابر اعلام منابع دیپلماتیک صهیونیستی، وزارت خارجه این رژیم پس از انجام تحقیقات کامل درباره اتهامات گوفرین تصمیم به بازگرداندن وی به منصبش در پایتخت مراکش گرفته است.

براین اساس، سفیر رژیم صهیونیستی در رباط، دلیل طرح این اتهامات را به اختلافاتش با برخی کارمندان حاضر در مراکش مرتبط دانسته است.

این در حالی است که در سپتامبر ۲۰۲۲ دیوید گوفرین سفیر رژیم صهیونیستی در رباط به دلیل اتهاماتی نظیر تجاوز جنسی و تخلفات مالی به تل‌آویو فراخوانده شده بود.

از آن زمان تاکنون یک دیپلمات دیگر از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی انجام وظایف سفیر رژیم صهیونیستی را در رباط بر عهده گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268741

مهمترین اخبار ایران و جهان: