نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 18:11

حاشیه بازی هوادار و پرسپولیس| از تدابیر ویژه در ورزشگاه برای عدم حضور تماشاگر تا هدیه به بازیکن سرخپوش+تصاویر

برای جلوگیری از ورود تماشاگران به ورزشگاه دستگردی در دیدار هوادار و پرسپولیس تمهیدات ویژه‌ای درنظر گرفته شده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت 18:30 دقیقه امروز در دومین دیدار مرحله نهایی جام حذفی فوتبال کشور به مصاف هم خواهند رفت. 

* با توجه به بدون تماشاگر برگزار شدن این مسابقه تمهیدات ویژه‌ای برای جلوگیری از ورود هواداران به داخل ورزشگاه دستگردی در نظر گرفته شده بود و حتی به خبرنگاران اجازه داده نشد تا اتومبیل‌های خود را وارد ورزشگاه کنند البته خیابانی که ورزشگاه دستگردی در آن واقع شده ممنوعیت تردد درنظر گرفته شده بود.

* اعضای تیم هوادار نسبت به حضور تعدادی از میهمانان پرسپولیس خارج از ظرفیت 15 نفره‌ای که برای این تیم در جلسه هماهنگی قبل از بازی درنظر گرفته شده بود اعتراض کردند.

* خبرنگاران و افراد زیادی در گرم کردن دو تیم در کنار زمین حضور داشتند که این موضوع با واکنش مسؤولان برگزاری همراه شد.

* برای تردد راحت بازیکنان دو تیم و جلوگیری از عکس گرفتن هواداران مسیر محل توقف اتوبوس دو تیم تا راهروی ورودی بازیکنان نرده کشیده شده بود.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس با تجمع درب ورزشگاه دستگردی منتظر صدور مجوز برای ورود به استادیوم بودند.

* پس از ورود علیرضا بیرانوند و احمد گوهری به داخل زمین داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌ها و میلاد فراهانی دروازه‌بان تیم هوادار قهرمانی لیگ برتر را به دو دروازه‌بان پرسپولیس تبریک گفتند.

 

 

* پرچم بزرگ تیم هوادار در گوشه‌ای از ورزشگاه نصب شده بود.

* با توجه به فرارسیدن روز 4 خرداد یعنی روز دزفول توپ جمع‌کن‌های این مسابقه لباس سفید که روی آن عبارت مخصوص این روز نوشته شده بود پوشیدند.

* یکی از هواداران خردسال پرسپولیس که توپ جمع‌کن ورزشگاه دستگردی بود با اهدای یک پرچم بزرگ پرسپولیس با شیخ دیاباته عکس سلفی گرفت.

* قرار است پیش از شروع بازی از شهرام وزیری، ابراهیم افشار، محمدرضا تهرانی، جعفر تبریزی چهار پیشکسوت هفته رسانه و عکاسی ورزشی توسط دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون فوتبال تقدیر به عمل آید.

* موسی سلامت با در دست داشتن تابلوی نقاشی که روی آن تصویر یحیی گل‌محمدی و عبارت یحیی تنها نیست به ورزشگاه آمد.

 

* امیرحسین فشنگ‌چی مربی تیم هوادار قبل از آغاز بازی با سینا حسن‌بیگی هافبک پرسپولیس خوش و بش گرمی داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1238241

مهمترین اخبار ایران و جهان: