نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 00:04

لاپید: با احیای برجام، اهداف ضد ایرانی «نتانیاهو» شکست می‌خورد

رهبر اپوزیسیون کابینه بنیامین نتانیاهو اظهار داشت دستیابی ایران و آمریکا به هرگونه توافق نشانگر شکست نتانیاهو در تحقق اهداف این رژیم است.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر مخالفان کابینه در کنست رژیم در گفتگویی که امروز با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی داشت تاکید کرد، توافق بین تهران و واشنگتن به مثابه شکست برای نتانیاهو خواهد بود.

شبکه خبری اسپوتنیک روسیه شامگاه سه شنبه گزارش داد که «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون کنست بامداد امروز (سه شنبه) در گفت‌وگو با یک رادیوی نظامی عبری زبان (گالی تساهل) مدعی شد: «آمریکایی‌ها در آستانه توافق با ایرانی‌ها بودند که ما مانع آن شدیم.»

یائیر لاپید رهبر مخالفان کابینه در کنست رژیم در گفت‌وگویی که امروز با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی داشت تاکید کرد، توافق بین تهران و واشنگتن به مثابه شکست برای نتانیاهو خواهد بود.

او در ادامه افزود: آمریکایی‌ها در آستانه امضای توافق با ایران بودند اما ما آنها را متوقف کردیم، وی زمان این اقدام تل‌آویو را اعلام نکرد اما وی برای مدتی نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم بود.

لاپید در ادامه افزود: باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دستیابی به این توافق به کار ببندیم و کابینه می‌داند که در صورت نیاز ما در این رابطه از آن حمایت می‌کنیم.

گفتنی است دیشب نیز «گلعاد اردان» نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد اعلام کرده بود، تل‌آویو و واشنگتن در رابطه با مسئله هسته‌ای ایران با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266841

مهمترین اخبار ایران و جهان: