نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 11:36

بیشترین افتخارات ورزش قم در رشته کشتی است

قم- رئیس هیئت کشتی قم گفت: کشتی قم در مراسم تجلیل از قهرمانان برون مرزی ورزش سال ۱۴۰۰ استان با ۵ نماینده بیشترین تعداد افتخارآفرین را به خود اختصاص داد.

هادی علیایی در گفتگو با مهر با بیان اینکه بیشترین افتخارات ورزش قم در رشته کشتی است اظهار داشت: روح الله میکائیلی، مهدی علیزاده پورنیا، علیرضا نجاتی، محمد جواد رضایی و سعید عباسی ۵ مربی، ورزشکار و داور کشتی استان قم بودند که در حضور مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان سال ۱۴۰۰ ورزش استان قم مورد تجلیل واقع شدند.

وی افزود: ورزش کشتی استان قم در این مراسم در حالی از حیث تعداد نفرات در صدر قرار گرفت که در تمامی بخش‌های این تجلیل دارای نماینده بود.

علیایی گفت: روح الله میکائیلی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در مسابقات جهانی روسیه در سال گذشته تیم کشورمان با هدایت وی نایب قهرمان دنیا شد در این مراسم به عنوان شاخص ترین چهره در بین مربیان ورزش قم تجلیل شد.

رئیس هیئت کشتی قم ادامه داد: مهدی علیزاده پورنیا که به عنوان مربی همراه با تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای کشورمان در سال گذشته بر سکوی نخست مسابقات جهانی ایستاده بود دیگر مربی سازنده ورزش کشتی استان قم بود که از وی تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی امیدهای جهان و تنها المپیکی ورزش استان قم در المپیک توکیو دیگر ورزش شناخته شده استان قم و کشورمان بود که از او نیز تجلیل شد.

رئیس هیئت کشتی قم با بیان اینکه محمد جواد رضایی که در مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان موفق به کسب گردن آویز نقره شد در این مراسم فراخونده شد تا مورد تجلیل واقع شود افزود: سعید عباسی داور بین المللی و s1 کشتی کشور و استان قم که در سال گذشته دو مسابقه جهانی، یک آسیایی و گزینشی المپیک را قضاوت کرده نیز در این مراسم تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1069563

مهمترین اخبار ایران و جهان: