نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:00

«پول» انگیزه خائنان برای تحریک جوانان ایران است

آرادان- امام جمعه موقت آرادان با اشاره به پول پاشی‌های غرب و دشمنان علیه جوانان ایران در اغتشاشات اخیر، گفت: انگیزه تمام این خائنان و براندازان تنها پول است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن غائبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: همانطور که معظم‌له نیز در سخنان خودشان اشاره کردند حضور مردم در این حماسه، مظهر حمایت کامل از انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مردم نشان دادند که پشتیبان نظام اسلامی هستند، افزود: کسانی که می‌گفتند مردم از انقلاب برگشته و می‌خواهند به آزادی برساند، در برابر حضور مردم که حضوری ویژه در تمام شهرهای ایران اسلامی بود، ساکت شدند.

امام جمعه موقت آرادان با بیان اینکه دشمنان ما می‌گویند که نظام به بن بست رسیده است اما سوال ما از آنان این است که اگر نظام به بن بست رسیده و در پایان کار است شما چرا این میزان هزینه می‌کنید؟ بیان داشت: این نشان می‌دهد که آنها هم می‌دانند حقیقت چیست و ایران اسلامی با چه اقتداری از پشتوانه مردمی بهره مند است.

غائبی با بیان اینکه غرب اگر می‌گوید که اوکراین به کمک نیاز دارد چرا شبکه‌های ماهواره‌ای که علیه ایران اسلامی تأسیس کرده‌اند را تعطیل نمی‌کنند و خرج اوکراین نمی‌کنند؟ مگر این کشورهای غربی داعیه‌دار حمایت از حقوق بشر نیستند، گفت: غرب خودش اذعان دارند که داعش را برای مقابله با قدرت منطقه‌ای ایران را بگیرد و در عین حال اذعان دارد که نظام اسلامی به پایان خط رسیده است که نشان می‌دهد خودشان هم به این موضوع باور ندارند.

وی با بیان اینکه غرب برای خائنان به این مردم پول پاشی‌های فراوانی می‌کند، افزود: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که هزینه‌های بسیاری برای برهم زدن نظم کردند.

امام جمعه موقت آرادان ادامه داد: حمید فرخ نژاد اعلام کرد که ۸۵ میلیون ایرانی فدای راحتی زندگی فرزندش شوند و حتی در فیلمی که برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی ساخته شد ایفای نقش می‌کند و دستمزد خود را هم تا ریال آخر دریافت می‌کند و سپس علیه نظام اسلامی اقدام می‌کند حال سوال این است که آیا او بدون دریافت پول حتی یک پیام در بستر مجازی ارسال می‌کند؟ قطعاً پول در کار است و نتیجه این همه هزینه نیز بیهوده است.

غائبی با بیان اینکه کمپین رضا پلهوی نتوانست حتی ۳۰۰ هزار نفر را گردهم بیاورد در حالی که تلویزیون ایران در یک مسابقه پیامکی شاهد حضور دو الی سه میلیون نفر است، بیان داشت: ما در شهرهای کوچک مان شاهد بودیم که بیش از این میزان مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1041963

مهمترین اخبار ایران و جهان: