نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 20:22

آیت الله علم الهدی: باید تکانه محسوسی در بازار مسکن ایجاد شود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با اشاره به مشکلات بازار اجاره و مسکن گفت: برای اجاره‌هایی که روز به روز افزایش پیدا می کند باید به قید فوریت، تکانه‌ای در مسئله مسکن ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با مدیرکل و جمعی از معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خراسان رضوی اظهار کرد: اجاره‌هایی که روز به روز افزایش پیدا می‌کند، نه‌فقط مناطق مرفه نشین بلکه حتی پهنه‌های پیرامونی را هم درگیر کرده است.

وی افزود: مشکلات بازار مسکن، نشان می‌دهد که مسئله در برنامه و طرح بلندمدت نیست بلکه باید به قید فوریت، تکانه‌ای در مسئله مسکن ایجاد شود که تحت تأثیر این شوک، قیمت در بازار کاهش پیدا کند.

آیت علم الهدی خاطرنشان کرد: در حوزه حاشیه شهر باید از تشکل‌های مردمی و فعالان حاشیه شهر که عمدتاً جوان، خوش‌فکر و باانگیزه هستند، کمک بگیرید و از نقطه آغاز تا نقطه کمال، جریان را به‌صورت مردم‌پایه مدیریت کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد ادامه داد: اصلاح مسیرهای نادرست حاشیه شهر در گرو اصلاح نظام ساخت‌وساز مسکن است که مدت‌هاست این مناطق را به خود درگیر کرده و بهبود شرایط در بسیاری از زمینه‌ها را در گرو خود قرار داده است..

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255463

مهمترین اخبار ایران و جهان: