نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 11:04

جهاد دانشگاهی استان بوشهر خدمات ویژه‌ای در دهه فجر ارائه می‌کند

بوشهر- رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: جهاد دانشگاهی استان بوشهر خدمات ویژه‌ای در دهه فجر ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی‌زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون که در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمن مکار و حلیه گر با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای خود در صدد کمرنگ جلوه دادن ره‌آوردهای عظیم انقلاب اسلامی است فرصت مناسبی است تا پیشرفت‌های کم نظیر «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» را به عنوان قدرت بلامنازع جهان در عرصه‌های مختلف نشان دهیم.

وی با بیان اینکه همه ویژگی‌هایی را که می‌توان برای یک نهاد انقلابی متصور بود در جهاد دانشگاهی دیده می‌شود، اضافه کرد: همین امر موفقیت این نهاد را به نوعی تضمین کرده است بدین جهت این سازمان در ایام دهه فجر تا پایان بهمن‌ماه خدمات ویژای را برای مردم شریف استان بوشهر در نظر گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی این استان که از حدود یک ماه پیش آغاز به‌کار کرده است، در نظر دارد از ۱۲ تا پایان بهمن ماه همه خدمات چاپ یک کتاب، از گرفتن مجوز، فیبا، شابک، طراحی جلد، ویراستاری، داوری و چاپ و نشر را با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار نویسندگان قرار دهد.

احمدی‌زاده عنوان کرد: همچنین مرکز آموزش جهاد دانشگاهی استان بوشهر که دوره‌های مختلف آموزشی اعم از پزشکی، هنر، کامپیوتر، زبان‌های خارجی، مدیریت، روانشناسی و مهارت‌های روز برگزار می‌کنند، در ایام گفته شده ۲۰ درصد تخفیف ویژه ثبت‌نام کنندگان در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه همه سازمان‌ها و نهادها باید حافظ کیان انقلاب اسلامی و خادم مردم باشند، افزود: این انقلاب ثمره مجاهدت‌ها و پایمردی‌های غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان‌های خود، مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده آن را از سرزمین مقدس ایران اسلامی با هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) بیرون راندند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012219

مهمترین اخبار ایران و جهان: