نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 15:35

عقب نشینی رژیم صهیونیستی در پرونده بانوان اسیر فلسطینی

طبق توافق بین جنبش «الاسیر» و اداره زندان‌های رژیم اشغالگر، مجازات و اقدامات تنبیهی علیه بانوان اسیر فلسطینی لغو و زندگی آنها به روال عادی باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع محلی فلسطینی از عقب نشینی رژیم صهیونیستی از مواضع وحشیانه خود علیه بانوان اسیر فلسطینی پس از دستیابی به توافق اولیه با جنبش «الاسیر» فلسطین خبر دادند.

بر اساس این گزارش، دفتر اطلاع رسانی امور اسرای فلسطین ضمن اعلام این خبر افزود که بر اساس توافق جنبش الاسیر فلسطین و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی، زندگی بانوان اسیر فلسطینی به روال عادی خود بازخواهد گشت.

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطینی در نوار غزه هم ضمن اعلام خبری مشابه تأکید کرد که با توجه به توافق بین جنبش الاسیر و اداره زندان‌های رژیم اشغالگر، مجازات و اقدامات تنبیهی علیه بانوان اسیر فلسطینی لغو شده است.

این خبر در حالی است که کمیته امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که «یاسمین شعبان» نماینده بانوان اسیر فلسطینی دربند رژیم اشغالگر برای چهارمین روز متوالی در اعتراض به حبس خود در سلول انفرادی دست به اعتصاب غذا زده است.

همچنین وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطینی در نوار غزه درباره احتمال حمله نظامیان صهیونیست به زندانیان فلسطینی پس از نماز جمعه امروز هشدار داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016963

مهمترین اخبار ایران و جهان: