نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 14:02

افتتاح ۸ پروژه برق‌رسانی در رازوجرگلان

ظهر امروز با حضور استاندارخراسان‌شمالی و به مناسبت دهه‌فجر ۸ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال در یکه سعود افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رازوجرگلان، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان‌شمالی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه برق رسانی به شهرستان راز و جرگلان اظهار کرد: در چارچوب مصوبات موجود، ظرفیت های سرمایه گذاری و صادرات در شهرستان راز و جرگلان را تقویت خواهیم کرد تا عمران و آبادانی این شهرستان مسیر توسعه را طی کند.

وی با بیان اینکه مزیت های بالقوه شهرستان راز و جرگلان بر کسی پوشیده نیست، گفت: هدف گذاری برای تقویت شهرهای مرزی و راه‌های مرزی است.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: بستر برای برگزاری کمیسیون مشترک با کشور ترکمنستان فراهم شده تا موضوع بازگشایی گذر و بازارچه مرزی به قطعیت برسد ضمن آنکه صادرات اسب را هم مورد توجه و تاکید قرار داده ایم.

حسین نژاد با بیان اینکه قرآن کتاب راهنمای تمام مسلمانان جهان و منشأ هدایت و وحدت ماست، گفت:  این قرآن موجب شد تا در زمان رژیم ستمشاهی که تبعیض طبقاتی ، فقر و فساد بیداد میکرد با هم متحد شویم تا انقلاب به پیروزی برسد.

وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی که از سپاه به‌عنوان یکی از ستون های اصلی نظام یاد کرده است در حال حاضر کشورهای اروپایی می خواهند با هدف قرار دادن نقطه قوت ما یعنی سپاه آن را تحریم کنند .

حسین نژاد با تاکید بر اینکه با تقویت دشمن شناسی و بصیرت افزایی هرگز دشمنان نمی توانند با ایجاد تلاطم امنیت کشور را خدشه دار کنند، گفت: با همدلی و هم افزایی توسعه و پیشرفت کشور و استان را رقم خواهیم زد.

گفتنی است با حضور استاندار خراسان شمالی، فرماندار شهرستان رازوجرگلان و مسئولان استانی و محلی ۸ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال در یکه سعود افتتاح شد.

همچنین احداث، اصلاح و بازسازی شبکه های روشنایی معابر، تامین برق و توسعه ۱۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف جهت متقاضیان شهری، اصلاح و بازسازی ۱۳۴۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۲۳۰ متر شبکه فشار ضعیف و تامین برق محله زلفچن ها و رشته دراز ها، کلاته خادمی و کلاته پشنده، برق رسانی به روستای بی برق کلاته رضازاده از مهم ترین پروژه های برق رسانی این شهرستان است.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016763

مهمترین اخبار ایران و جهان: