نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 19:27

تروریستی خواندن سپاه نشان از ناامیدی دشمنان از اغتشاشات است

نظرآباد- فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد گفت: تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط تولیدکنندگان تروریسم آخرین تیر دشمن بعد از ناامید شدن اغتشاشات کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانش آموزان شهرستان نظرآباد عصر یکشنبه در پی اقدام وقیحانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمانده این شهرستان دیدار و با آرمان‌های حضرت امام (ره) و رهبری تجدید بیعت کردند.

احمد خدابنده، فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در این دیدار گفت: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام قوا با هدف تجزیه کشور تمامی ترفندهای خود را اجرا کرد اما سرشکسته و مأیوس شد.

وی بیان کرد: مردم فهیم ایران این انقلاب را به آسانی به دست نیاوردند و به یاری خداوند بر تمامی مشکلات فائق خواهند آمد.

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد افزود: دشمنانی که برای کشور ما توطئه می‌چیدند اکنون با جمعیت وسیع و سیل خروشان اعتراضات از عملکرد دولت‌های نا کارآمد خودشان برخوردارند.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام حسین فلاح نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد با اشاره‌ای به فعالیت در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: نحوه استفاده بهینه از وسایل ارتباطی یکی از نکات مهم است که دشمن با کمترین هزینه در فضای مجازی محتواهای غیر اخلاقی را مصادره می‌کند.

وی متذکر شد: بهترین وسیله ارتباطی برای مبارزه با این ترفند ارسال محتواهای مناسب برای نوجوانان و جوانان است که متولیان این امر نیز بایستی در فکر باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 991319

مهمترین اخبار ایران و جهان: