نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 13:12

اظهارات ضدصهیونیستی اسقف کلیسای سرکیس مقدس در دفاع از فلسطین و قره‌باغ

در هنگام تولید حضرت عیسی مسیح ستاره‌ای آشکار شد اما متأسفانه این ستاره نورش را در این روزها از دست داده است، چرا که حکومت صهیونیستی اعمال ناشایسته‌ای را در فلسطین انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یاسر احمدوند معاون فرهنگی ارشاد صبح امروز با سبوه سرکسیان اسقف کلیسای سرکیس مقدس واقع در خیابان ویلای تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

سبوه سرکسیان در این دیدار ضمن خیر مقدم به معاونت فرهنگی ارشاد گفت: همه ما به عنوان ارگان دولتی و نیمه دولتی وظیفه خدمت به مردم را داریم. وظیفه داریم به یکدیگر کمک کنیم.

اسقف اعظم طی موعظه‌هایی که در اعیاد حضرت عیسی(ع) انجام داد، حکومت صهیونیستی را به خاطر اعمال ناپسندشان محکوم کرد.

وی طی سخنرانی خود اشاره کرد: در هنگام تولید حضرت عیسی مسیح ستاره‌ای آشکار شد اما متأسفانه این ستاره نورش را در این روزها از دست داده است، چرا که حکومت صهیونیستی اعمال ناشایسته‌ای را در فلسطین انجام می‌دهد و در قره‌باغ مردم تحت محاصره اقتصادی‌اند و دولت آذربایجان اسرائیل دوم در منطقه است. به همین علت آرامش و صلح در این منطقه روی بسته است و خداوند را شاکریم که مقام معظم رهبری و همچنین مقامات دولتی ایران با تدبیر به این مسئله رسیدگی می‌کنند.

اسقف اعظم افزود: وقتی مقام معظم رهبری رؤسای جمهور ترکیه و روسیه را در حضور خودشان پذیرفته بودند، صریحاً گفتند مرز بین ارمنستان و ایران متبرک است و هیچ تغییری نباید در این مرزها صورت گیرد و این فرمودۀ مقام معظم رهبری فقط به نفع ایران و ارمنستان نیست بلکه به نفع تمام مردمان منطقه است، اما متأسفانه کشورهایی که پیرو استکبار جهانی‌اند، به رهبری آمریکا این فرموده را نمی‌پذیرند. اما خدا را شکر که ما خط مشی خاص خودمان را داریم و این است که تمامیت ارضی‌مان ایران باید حفظ شود و این ایام خجسته این بهانه را داد که بار دیگر به رهبران ایران دست دعا به آسمان بلند کنیم و حتما برای تمام کسانی که با ما در ارتباط هستند.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 965219

مهمترین اخبار ایران و جهان: