نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 12:45

برگزاری ۲۳ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان

همدان_فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان گفت: ۲۳ یادواره شهدا با همکاری آموزش و پرورش در مدارس تویسرکان به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: برنامه‌های دهه فجر سال جاری حول چند محور جهاد تبیین، بیان دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب، بازخوانی جنایات رژیم پهلوی، امیدآفرینی، نشاط اجتماعی و جهاد خدمات‌رسانی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، رژه موتوری، برگزاری سرودهای انقلابی، نشست‌های بصیرتی با حضور سخنرانان مطرح، سرکشی از خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای انقلاب از اهم برنامه‌های دهه فجر است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه از برگزاری برنامه‌های میقات صالحین نام برد و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، نواختن زنگ انقلاب برگزاری یادواره شهدا به صورت پایگاهی، حوزه‌ای و خانگی خواهد بود.

کریمی اضافه کرد: در دهه فجر امسال ۱۵ واحد مسکونی که به صورت مشترک و با همکاری سپاه، کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته شده است که در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعزام گروه‌های جهادی به نقاط مختلف شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های این شهرستان است خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون با صرف اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان برای ۲۸۰ نفر در شهرستان تویسرکان توسط سپاه به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است، این تسهیلات برای قالیبافی، خیاطی، باغبانی، دامداری و زنبورداری اختصاص یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012563

مهمترین اخبار ایران و جهان: