نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 23:30

قهرمانان ۳ وزن نخست مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور مشخص شدند

نخستین روز مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران امروز در سالن والفجر ورزشگاه ۱۵ خرداد تاکستان برگزار شد و قهرمانانان ۳ وزن نخست این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نخستین روز مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران امروز در سالن والفجر ورزشگاه 15 خرداد تاکستان برگزار شد و قهرمانانان 3 وزن نخست این رقابت‌ها مشخص شدند.

در وزن 61 کیلوگرم این رقابت‌ها 3 طلای یک‌ضرب، دوضرب و مجموع به ابوالفضل خاکباز از استان لرستان رسید. در این وزن متین محمدی از کردستان در هر 3 ماده دوم شد و آرمین رحیمی از تهران هم مدال برنز ماده‌های دوضرب و مجموع را از آن خود کرد و نشان برنز ماده یکضرب هم به ابوالفضل رضائیان از کرمان رسید.

در وزن 67 کیلوگرم سیدمحمد زارعی از استان فارس صاحب مدال طلای یک‌ضرب شد و بهراد کریمی از خوزستان و محمدمهدی داوسری از تهران در این ماده دوم و سوم شدند. اما در ماده دوضرب محمدمهدی داوسری مقام نخست را کسب کرد و عرفان آقایی از آذربایجان غربی و بهراد کریمی از خوزستان صاحب گردن‌آویز نقره و برنز شدند. اما مدال طلای ماده مجموع هم به محمدمهدی داوسری رسید و عرفان آقایی و بهراد کریمی نقره و برنز گرفتند.

در نهایت در وزن 73 کیلوگرم رضا باغی از اردبیل، علیرضا منصوری از خوزستان و عباس شجاعی از خراسان رضوی به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز در 2 ماده دوضرب و مجموع را از آن خود کردند. در ماده یک‌ضرب هم رضا باغی و علیرضا منصوری اول و دوم شدند و پژمان پیری از کرمانشاه هم صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش تسنیم، در مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران 125 وزنه‌بردار از 15 استان با هم رقابت می‌کنند که این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان را هم دارد. این مسابقات در روزهای جمعه و شنبه 23 و 24 دی‌ماه هم پیگیری خواهد شد تا قهرمانان 6 وزن باقی‌مانده هم مشخص شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 973619

مهمترین اخبار ایران و جهان: