نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 12:19

شهرستان گناوه میزبان ۲ میلیون نفر از مسافران نوروزی بوده است

گناوه- گناوه به عنوان قطب گردشگری جنوب کشور، در پنج روز اول فروردین سال جاری میزبان بیش از ۲ میلیون نفر از مهمانان و مسافران نوروزی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان گناوه از مهمترین شهرستان‌های گردشگر پذیر در کشور است که سالانه میلیون‌ها مسافر به آن سفر می‌کنند و از جاذبه‌های بی نظیر آن بهره می‌برند.

این شهرستان به عنوان قطب گردشگری استان بوشهر نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران می‌شود.

امسال نیز سفرهای نوروزی به شهرستان گردشگر پذیر گناوه افزایش یافته و در نخستین روزهای تعطیلات سال نو حضور مسافران و گردشگران به خصوص در بازار و ساحل این بندر گسترده و چشمگیر است.

شهرستان گناوه میزبان ۲ میلیون نفر از مسافران نوروزی بوده است

افزایش حضور مسافران نوروزی

فرماندار گناوه صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو و متقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن اظهار داشت: از یکم تا پنجم فروردین ۲ میلیون مسافر و گردشگر نوروزی به شهرستان گناوه سفر کرده‌اند.

محمدتقی صفری افزود: ملاک و شاخصه آمار ورودی جمعیت هموطنان به این شهرستان در تعطیلات نوروز، اسکان در مدارس، هتل‌ها، مهمانپذیرها، خانه‌های مبله، بوستان‌ها، سواحل شهرهای گناوه، بندر ریگ، روستاهای ساحلی و پارکینگ‌ها بوده است.

آب و هوای مناسب بهاری، ساحل زیبا و موقعیت تجاری گناوه باعث شده ورود گردشگران و مهمانان نوروزی در پنج روز اول فروردین به ۲ میلیون نفر برسد وی با اشاره به اینکه آب و هوای مناسب بهاری، ساحل زیبا و موقعیت تجاری گناوه باعث شده ورود گردشگران و مهمانان نوروزی در پنج روز اول فروردین به ۲ میلیون نفر برسد افزود: انتظار می‌رود این میزان مسافر و گردشگر در روزهای آینده افزایش یابد.

صفری گفت: شهرستان گناوه با توجه به سایت تجاری و همچنین ساحل بکر و زیبا یکی از قطب‌های گردشگری کشور محسوب شده و سالانه پذیرای میلیون‌ها نفر مسافر از اقصی نقاط کشور است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در کنار شهرداری آماده خدمتگزاری و مهیا کردن امکانات لازم برای مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک در سطح شهر بویژه در خیابان‌های منتهی به بازار و ساحل، از شهروندان انتظار داریم از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کنند.

شهرستان گناوه میزبان ۲ میلیون نفر از مسافران نوروزی بوده است

به گفته علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، شهرستان گناوه در کنار شهرستان بوشهر و دیلم دارای بیشترین میزان اسکان مسافران نوروزی در تعطیلات امسال بوده است.

انتظار می‌رود طی روزهای آینده شاهد افزایش میزان حضور مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان گناوه باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111963

مهمترین اخبار ایران و جهان: