نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 15:37

دولت برای تحقق شعار سال نیازمند خانه‌تکانی فکری است

بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: دولت برای تحقق شعار سال نیازمند خانه‌تکانی فکری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در حرم رضوی اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران قوی و در حال پیشرفت بود و قادر به رفع عیوب خود است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر امیدآفرینی در جامعه خاطرنشان کرد: امیدآفرینی یک وظیفه عمومی است و باید در کنار ضعف‌ها امیدآفرینی شود.

امام جمعه عسلویه با اشاره به به شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است اضافه کرد: شعار سال نیاز به عزم نظری و عملی در دولت دارد؛ دولت باید تصمیمی درست بگیرد و خانه تکانی فکری کند.

وی تاکید کرد: بعضی از افکاری که در دولت وجود دارد باید بیرون ریخته شود و افرادی وجود دارند در این دولت که نمی‌خواهند و مصرانه هم تلاش می‌کنند که این دولت موفق نشود.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه بدون عبرت گیری از گذشته نمی‌توان تورم را مهار کرد افزود: سیاست‌های تورم زا که زندگی مردم را دچار سختی کرده باید تغییر کند و افرادی که دنبال سیاست‌های تورم زا هستند باید تغییر کنند.

امام‌جمعه عسلویه به برخی منکرات اشاره کرد و افزود: دستگاه قضا اعلام کرده با روزه خواری در ملأ عام برخورد می‌کند و به پلیس دستور داده که با روزه خواری در ملأ عام برخورد کنند. سوال این است چه فرقی بین روزه خواری و کشف حجاب وجود دارد.

وی ادامه داد: با کشف حجاب با این وضعیت زننده و زشت باید برخورد شود. سواحل وضعیت خوبی ندارد و نه تنها سواحل شهرستان بلکه جاهای دیگر نیز هست و مسئولان نظاره‌گر این برهنگی نباشند.

امام جمعه عسلویه گفت: اگر رها کنید باید پاسخگوی خون شهدا باشید آیا می‌توانید جوابگو باشید. باید قانون اساسی و قانون شرع اجرا شود. مردم نگران هستند؛ این مردم مشکلات معیشتی را تحمل می‌کنند ولی کشف حجاب و بی حجابی را تحمل نمی‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1107919

مهمترین اخبار ایران و جهان: