نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 20:13

پرواز مستقیم سنندج به مشهد به زودی راه اندازی می شود

سنندج - استاندار کردستان گفت: مبحث پروازهای فرودگاه سنندج از دغدغه های مردم کردستان است که در هفته های آینده این مهم با برقراری پرواز به تهران و مشهد رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در دیدار با اعضای کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: مردم کردستان ارادت عمیقی به خاندان اهل بیت (ع) و بخصوص امام رضا (ع) دارند.

وی افزود: یکی از اسامی پرتکراری که مردم کردستان استفاده می‌کنند نام مبارک امام رضا (ع) است.

استاندار کردستان تصریح کرد: آمادگی کامل خود را برای تقویت مناسبات با استان مقدس رضوی و اجرای طرح هشت بهشت اعلام می‌کنیم.

زارعی کوشا اظهار داشت: ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف طی چند هفته اخیر توفیق زیارت حرم رضوی را داشته اند و باور داریم که وجود مبارک امام رضا بزرگترین ظرفیت فرهنگی در کشورمان است.

وی در خصوص دغدغه مردم متدین کردستان برای برقراری پرواز مستقیم به مشهد مقدس اعلام کرد: این مهم به زودی محقق می‌شود و رئیس جمهور نیز در سفر به استان بر این تأکید داشتند.

استاندار کردستان تصریح کرد: هم اکنون فرودگاه سنندج یک پرواز در هفته برای تهران دارد که از هفته آینده این مهم افزایش می‌یابد.

زارعی کوشا افزود: رئیس جمهوری هم در سفر به کردستان در سال گذشته وعده برقراری پرواز مستقیم سنندج به مشهد را دادند که این مهم را پیگیری می‌کنیم و در سال جاری حداقل یک پرواز در هفته به مشهد مقدس خواهیم داشت.

استاندار کردستان اظهار داشت: سال گذشته برای اولین بار توفیق میزبانی از زائران اربعین را داشتیم و اتفاق بسیار خوبی بود و برای امسال نیز برنامه ریزی بهتری شده است و پذیرای تعداد چند برابری زائران خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1242387

مهمترین اخبار ایران و جهان: