نیوز سیتی!
15 آذر 1401 - 12:30

بهتاج: سعی می‌کنیم «خمز» تا آخر هفته به ایران بیاید/ مدت قرارداد هنوز مشخص نیست!

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: سعی می‌کنیم مقدمات سفر خمز را به ایران فراهم کنیم تا این مربی حداکثر تا پایان هفته در تبریز حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتور تبریز پس از جدایی قربان بردیف از این باشگاه، در نهایت امروز (سه‌شنبه) «پاکو خمز» سرمربی اسپانیایی را به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد تا در ادامه مسابقات لیگ این مربی لالیگایی هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده داشته باشد.

ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت‌و‌گو با تسنیم در این‌باره اظهار داشت: خمز رزومه قوی دارد و در لالیگا سرمربیگری کرده است. امیدوارم هر چه زودتر این مربی به ایران بیاید و باشگاه هم حمایت‌های لازم را از این مربی انجام خواهد داد و امیدواریم نتایج خوبی کسب و خواسته هواداران‌مان برآورده شود.

وی در واکنش به این پرسش که مدت قرارداد خمز با تراکتور چقدر خواهد بود،‌ گفت: فعلاً منتظریم تا مراحل قرارداد تمام شود و سپس این موضوع را اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره زمان حضور پاکو خمز در ایران خاطر نشان کرد: تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا این مربی حداکثر تا آخر هفته به ایران بیاید و تمرینات را زیر نظر بگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 899287

مهمترین اخبار ایران و جهان: