نیوز سیتی!
13 آذر 1401 - 17:41

مردمان خوب سیستان و بلوچستان ‌شایسته خدمت فراوان هستند‌

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان دارای مردمان خوبی است که شایسته خدمت هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی عصر امروز در دیدار فرماندار چابهار تکمیل و توسعه پروژه‌های آبرسانی، بهداشت، آموزش و پرورش، راه‌آهن و فرودگاه در منطقه چابهار و سواحل مکران را عامل تحول در منطقه دانست و اظهار داشت: سیستان و بلوچستان دارای مردمان خوبی است که شایسته خدمت هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: فرهنگ از نکات مهم و تاثیرگذار در هر منطقه است که دستگاه‌های مختلف باید در این جهت نقش آفرینی کنند. یکی از آسیب‌های بزرگ در منطقه ما این است که فرهنگ کار آسیب دیده و جوانان به دنبال مشاغل کاذب می‌روند.

وی ادامه داد: توجه به حوزه آموزش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و پیشنهاد ما به دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای عرضه رشته‌های مورد نیاز استان و تربیت نیرو جهت به کارگیری در مشاغل مد نظر بوده است.

آیت‌الله محامی با تاکید بر همدلی و هم‌افزایی مسئولان، خاطرنشان کرد: باید هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم با تمام توان تلاش کرده و با افزایش همکاری و همدلی باعث افزایش خروجی کار باشیم.

در ابتدای این دیدار جواد سپاهی فرماندار چابهار نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به بیان مهمترین فعالیت‌های عمرانی در منطقه پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 896887

مهمترین اخبار ایران و جهان: