نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 12:23

روبرتو کارلوس: امیدوارم مسی با قهرمانی از جام جهانی خداحافظی کند

اسطوره تاریخی فوتبال برزیل معتقد است تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام جهانی از شانس برابری برای رسیدن به عنوان قهرمانی برخوردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، روبرتو کارلوس دفاع چپ تاریخ ساز فوتبال برزیل ابتدا در گفت و گویی پیرامون برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر گفت: جام جهانی قطر یک تورنمنت فوق العاده بود که شما نیازی برای انجام سفرهای طولانی نداشتید و می‌توانستید به راحتی در استادیوم‌های مختلف بازی‌ها را تماشا کنید. فوتبال دوستان از تماشای همزمان چند مسابقه در یک روز لذت بردند و این اتفاق در دوره‌های قبلی امکان پذیر نبود.

ستاره سابق باشگاه رئال مادرید در خصوص سرنوشت مسابقه فینال رقابت‌های جام جهانی اظهار داشت: به اعتقاد من شانس دو تیم آرژانتین و فرانسه در این بازی برابر است. هر دو تیم بهترین مهره‌ها را برای موفقیت در این بازی در اختیار دارند و پیش بینی قهرمان جام بسیار دشوار است.

کارلوس با اظهار تاسف از کنار رفتن تیم ملی برزیل در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها گفت: حق برزیل رسیدن به فینال جام بود اما با بدشانسی مقابل کرواسی حذف شد. امیدوارم نیمار همچنان در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد و به فکر خداحافظی از تیم نباشد. او هنوز برای رسیدن به جام فرصت دارد و می‌تواند برای رساندن برزیل به عنوان قهرمانی در دوره بعدی تلاش کند.

مدافع چپ سابق تیم ملی برزیل همچنین در خصوص آخرین حضور لیونل مسی در رقابت‌های جام جهانی گفت: مسی یک بازیکن فوق العاده است و امیدوارم به قهرمانی جام جهانی برسد تا با این حسن ختام کار خودش را در این رقابت‌ها تمام کند. او می‌تواند افتخارات خودش را علاوه بر افتخاراتی که در بارسلونا و پاری‌سن ژرمن کسب کرده با قهرمانی در جام جهانی تکمیل کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915387

مهمترین اخبار ایران و جهان: