نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 21:33

شهدا مرکز اقتدار انقلاب اسلامی ایران هستند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مقام شهدا نزد اقشار مختلف مردم، گفت: شهدا مرکز اقتدار انقلاب اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر دوشنبه در در اجلاسیه روز شهید و یادواره حمله موشکی پناهگاه پارک شیرین و ۲ هزار و ۷۴۸ شهید بمبارانی استان کرمانشاه از مسئولان درخواست یاد شهدا را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه کرمانشاه با استناد به آیات قرآن کریم، افزود: شهدای سرافراز ما زنده‌اند و کشور و حتی کشورهای اسلامی را حفظ کرده‌اند.

وی با استناد به سخنان مسئولان جهان که اسلام را نمی‌توان فراموش کرد، تصریح کرد: باید بدانیم اساس دین همان اسلام ناب است، همان اسلام مترقی و اثر گذار که امامین انقلاب آن را مطرح کرده‌اند و این اسلام ناب است که جهان نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و این از برکت خون شهدا است.

علما خاطر نشان کرد: الان به واسطه جانفشانی شهدا و ایثار رزمندگان ایران اسلامی ابرقدرت منطقه‌ای و جهانی است یعنی قدرت و توانمندی ایران را نمی‌توانند نادیده بگیرند.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان تنها قدرتی که در مقابل استکبار ایستاده و دارای فکر و ایده جهانی است و در صدر اخبار مطرح شده و امید آزادیخواهان جهان است.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان رهبری کامل و جامع الشرایط، عادل، مدیر و مدبر در رأس امور حضور دارند و اسلام ناب را با همه قدرت و عظمت در دنیا مدیریت و مطرح می‌کنند.

علما اضافه کرد: امروز نیروهای نظامی و انتظامی ما دنیا را می‌لرزانند و این قدرت از زنده بودن شهدا به دست آمده و باید عدالت اسلامی را که منبعث از اسلام ناب است در عرصه جهانی مطرح کنند و همین اسلام ناب است که رهبر فرزانه آن به ابر قدرت شرق نامه می‌نویسد و او را به معنویت دعوت می‌کند و باید همه ما اقتدا کنیم به امامین انقلاب تا ببینیم مقام معظم رهبری چگونه حرکت می‌کنند و دقیقاً پشت سر ایشان حرکت کنیم.

گفتنی است، در این مراسم از فعالین حوزه جهاد و شهادت تجلیل و همچنین از کتاب عمو حسین اجاقی رونمایی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091343

مهمترین اخبار ایران و جهان: