نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 11:49

اقامتگاه‌های مینودشت میزبان ۵۲ هزار مسافر نوروزی بود

گرگان- سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان از ثبت بیش از ۵۲ هزار نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری مینودشت در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود زیارتی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری تعداد ۵۲ هزار و ۷۹ نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان مینودشت به ثبت رسید.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان با اشاره به این‌که در این مدت ۲۶ هزار و ۶۶۹ نفر-شب در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اسکان داشتند، یادآور شد: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری همچنین ۲۲ هزار و ۲۵۳ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و سه هزار و ۱۵۷ نفر هم اقامتگاه‌های اضطراری شهرستان مینودشت را برای اقامت انتخاب کردند.

زیارتی گفت: همچنین طی این مدت ۴۳۵ هزار و ۷۰۳ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان مینودشت به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: در این بازده زمانی تعداد ۲۸ هزار و ۶۲۰ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، ۳۸۲ هزار و ۴۱۵ بازدید از جاذبه‌های طبیعی و ۲۴ هزار و ۶۶۸ بازدید از مراکز صنایع‌دستی این شهرستان به ثبت رسیده است.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین سال جاری همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان مینودشت، حدود ۱۰۸ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی شهرستان توسط کارشناسان گردشگری اجرایی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1150543

مهمترین اخبار ایران و جهان: