نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 17:05

قطع انشعاب گاز ۱۵۰ ویلای خالی از سکنه در قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در شبانه‌روز اخیر میزان مصرف گاز در استان قزوین به بیش از ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب رسیده است، گفت: در طول دو هفته گاز حدود ۱۵۰ ویلای خالی و بدون سکنه در استان قزوین را قطع کردیم.

علی حجتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه در شبانه‌روز اخیر میزان مصرف گاز در استان قزوین به بیش از 12 میلیون و 900 هزار متر مکعب رسیده است، اظهار داشت: بنابراین میزان مصرف گاز استان قزوین در مقایسه با روز قبل حدود 4.5 درصد یا 550 هزار متر مکعب افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح پایش مدیریت مصرف گاز استان قزوین اضافه کرد: در قالب این طرح و طی 2 ماه گذشته از 3 هزار و 500 مشترک پرمصرف گاز در استان قزوین بازدید کردیم و طی این بازدیدها 539 واحد دولتی شامل ادارات و مدارس اخطار قطع گاز گرفتند که فقط در طول یک روز اخیر برای 116 واحد دولتی پرمصرف اخطار قطع صادر شد.

حجتی‌پور با بیان اینکه شناسایی ویلاهای خالی از سکنه در این روزهای سرد برای جلوگیری از مصرف بی‌رویه گاز ادامه دارد، تصریح کرد: در طول دو  هفته گاز حدود 150 ویلای خالی و بدون سکنه در استان قزوین را قطع کردیم و همچنان از شهروندان انتظار داریم که ویلاهای خالی را به ما معرفی کنند تا بتوانیم با قطع انشعاب آنها به پایدارسازی شبکه گازرسانی استان کمک کنیم.

وی یادآور شد: محدودیت‌های جدی مصرف گاز برای صنایع و کارخانجات استان قزوین دست‌کم تا پایان هفته تداوم دارد و در ضمن گاز مجتمع‌های تجاری هم همچنان بین ساعت‌های 18 تا 9 صبح قطع می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 993287

مهمترین اخبار ایران و جهان: