نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 11:28

۱۷ واحد صنعتی راکد استان بوشهر به مدار تولید برگشتند

بوشهر- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۷ واحد صنعتی راکد استان بوشهر به مدار تولید برگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه تولید و رونق اشتغال در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی هستیم.

وی با اشاره به حمایت مالی و اجرای مصوبه‌های کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته باعث شده تا ۱۷ واحد صنعتی راکد استان وارد مدار تولید شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: برای فعال شدن این واحدهای صنعتی ۲۱۱ میلیارد تومان تسهیلات از طریق تبصره ۱۸ و نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات رونق تولید به این واحدها پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: با پرداخت این تسهیلات این واحدهای راکد در زمینه‌های مختلف صنعتی فعال و با برخی از آن‌ها با تغییر کاربری و انتقال به سرمایه‌گذار جدید به فعالیت بازگشتند.

صفوی ادامه داد: بیشتر این واحدها در زمینه صنایع شیمیایی مانند سبد سازی، تولید محصولات پلاستیکی و نایلون، کانی غیرفلزی، بتادین، برق، الکترونیک و صنایع فلزی فعال هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014543

مهمترین اخبار ایران و جهان: