نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 15:57

مهار تورم و رشد تولید، اولویت اول مسؤولان باشد

امام جمعه موقت شهرضا گفت: مسؤولان باید اولویت اول خود را مهار تورم و رونق تولید بگذارند و رفتارهای شعارگونه و شعارزده درخصوص شعار سال نباید داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان نظام بر مهم بودن شعار سال تأکید کردند، اظهار داشت: ایشان یادآور شدند که نابسامانی و ناموزونی اقتصاد بر روی مسائل فرهنگی و اجتماعی هم تأثیر دارد و کاهش مشکلات اقتصادی به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه مسؤولان باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق شعار سال بکار گیرند، افزود: پذیرش و اولویت اول کشور مهار تورم است، مسؤولان باید اولویت اول خود را مهار تورم و رونق تولید بگذارند و رفتارهای شعارگونه و شعارزده درخصوص شعار سال نباید داشته باشیم.

طالب‌پور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، حجاب محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی و کشف حجاب نیز هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است، دشمن و سرویس‌های جاسوسی با برنامه وارد موضوع حجاب شده‌اند، باید برای مقابله با آن هم با برنامه وارد شد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه کسانی که کشف حجاب می‌کنند در پازل دشمن حرکت می‌کنند، اضافه کرد: قانون حجاب به سازمان‌ها و دستگاه‌ها ابلاغ شده است و افراد بدحجاب باید اول با کار فرهنگی توجیه شوند.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس در پایان سال جاری به ۴ راهبرد رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مشارکت حداکثری، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات و رقابت جدی در انتخابات را مورد توجه قرار دادند.

طالب‌پور با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به بحران داخلی دچار شده است، خاطرنشان کرد: امروز مقامات صهیونیستی هشدار می‌دهند که فروپاشی این رژیم نزدیک است، رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما گفتیم صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما صهیونیست‌ها خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133688

مهمترین اخبار ایران و جهان: