نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 22:11

مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه کوششی دریغ نکنند

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: مدافعان حرم توطئه‌های پدیدآورندگان داعش را در کشورهای همسایه خنثی کردند و شکست مفتضحانه‌ای را برای آنها رقم زدند.

به گرازش خبرگزاری مهر، ابوالحسن کبیری بعد از ظهر شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری آوج اظهار داشت: دشمنان در اتفاقات اخیر از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات خود از جمله ابزار رسانه، به‌کارگیری افراد با نفوذ و محبوب، حمایت تعداد زیادی از کشورها بهره بردند تا به کشور ضربه بزنند ولی مردم از آرمان های خود پا پس نکشیدند، در صحنه ماندند و از انقلاب اسلامی و نظام پشتیبانی و حمایت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: دشمن به این نتیجه رسیده ‌که توان مقابله رو در رو را ندارد و به همین دلیل به سمت اقدامات پشت پرده رفته است و با ترویج انحرافات و ایجاد شبهه می خواهد برنامه های خود را پیش ببرد.

وی افزود: همین سناریو منجر به تأسیس داعش در کشورهای همسایه شد که البته با فداکاری مدافعان حرم این طرح و نقشه هم با شکست مواجه شد.

کبیری اضافه کرد: تمجید شخصیت والای شهید قاسم سلیمانی به این معنا نیست که ایشان انسانی دست نیافتنی بوده است بلکه ایشان ویژگی هایی داشت که باعث شده بود تا به آن مقام والا برسد و به عنوان انسانی الگو در جامعه معرفی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: مسئولان وظایف خطیری بر عهده دارند و باید پاسخگوی اقدامات خود باشند چراکه تمامی این اقدامات حسابرسی خواهد شد و مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم و مردم داری از هیچ گونه کوششی دریغ نکنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 989144

مهمترین اخبار ایران و جهان: