نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 20:33

پیشرفت جمهوری اسلامی ایران استمرار دشمنی استکبار را دامن زده است

بیله سوار - فرماندار بیله سوار گفت: تا زمانی که جمهوری اسلامی در حال پیشرفت است و بر آرمان‌های خود تأکید می‌کند این دشمنی‌ها وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری بیله سوار با محکوم کردن اقدامات خصمانه پارلمان اروپا علیه نهاد انقلابی سپاه پاسداران اظهار کرد: تا زمانی که جمهوری اسلامی در حال پیشرفت است و بر آرمان‌های خود تأکید می‌کند این دشمنی‌ها وجود خواهد داشت

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی نهادهایی شکل گرفتند که حکمرانی مردمی شکل گیرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه بسیج از جمله این نهادها هستند.

فرماندار پارس آباد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردمی‌ترین نهاد نظامی است و علاوه بر نقش بسیار اثرگذار و تعیین کننده‌ای که در بعد نظامی و دوران دفاع مقدس دارد شاهد خدمات این نهاد در عرصه عمران، آبادانی و محرومیت زدایی هستیم.

اصغری با بیان اینکه روشنگری خدمات و دستاوردهای نظام یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید وافر داشته است، افزود: انقلاب اسلامی منشأ خدمات و دستاوردهای زیادی بوده که باید چنین اتفاقاتی برای مردم به ویژه نسل جوان نه تنها در ایام دهه فجر بلکه در دیگر مناسبت‌ها تبیین و بازگو شود.

وی بیان کرد: در شرایطی که تمام دشمنان بیرونی و درونی انقلاب می‌خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند، ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه برای ادای جهاد تبیین باید حقایق قبل و بعد از انقلاب به درستی تبیین تا از تحریف‌های دشمن جلوگیری شود، افزود: جهاد تبیین باید محور اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد.

اصغری از تشکیل ۱۸ کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه فجر باید امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993688

مهمترین اخبار ایران و جهان: