نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 02:56

دانش آموزان جامانده از تحصیل شناسایی می شوند/پیگیری خانه به خانه

دهدشت_ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: دانش آموزان جامانده از تحصیل احصا و پیگیری حمایتی انجام می شود.

فریدون فاطمی زاده با اشاره به فراهم آوردن فرصت آموزشی در شهر و روستا برای دانش آموزان در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: آموزش و پرورش قبل از سازماندهی نیروی انسانی در ساماندهی مدارس همه تمهیدات لازم را می‌اندیشد.

وی تصریح کرد: در تمام مدارس روستایی پیش بینی فضا و امکانات انجام می‌شود که حتی یک دانش آموز بازمانده از تحصیل هم نداشته باشیم.

فاطمی زاده با اشاره به تشکیل و پیگیری کمیته‌ای برای به کلاس آوردن دانش آموزان بازمانده از تحصیل خاطر نشان کرد: حتی برای کسانی که بخاطر مسائل مالی از تحصیل باز مانده باشند از طریق آموزش و پرورش و دستگاه‌های حمایتی کمک تحصیلی می‌گیریم که هیچ دانش آموزی عقب نماند و همه به کلاس درس برگردند.

فاطمی زاد مطرح کرد: از جاهای مختلف از جمله مدیران و راهبرهای آموزشی، آموزگاران در روستاها، ظرفیت ثبت احوال، کمیته امداد و حوزه سواد آموزی برای شناسایی و برگرداندن به کلاس درس کمک می‌گیریم.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه ابراز داشت: آمار بصورت مجزا در کهگیلویه اعلام نشده و بصورت کلی و استانی است.

فاطمی زاده طریقه شناسایی این دانش آموزان را بر اساس کد ملی، سامانه‌های سواد آموزی، امتحانات و بخشی را هم بصورت میدانی عنوان و خاطر نشان کرد: بعد از اعلام اسامی مربوط به کهگیلویه تفکیک آغاز و بصورت مورد به مورد، خانه به خانه پیگیری‌ها انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993944

مهمترین اخبار ایران و جهان: